T-Mobile jako pierwszy wprowadził usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple

T‑Mobile jako pierwszy wprowadził usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple

T-Mobile jako pierwszy wprowadził usługę zautomatyzowanej konfiguracji urządzeń Apple
Redakcja
28.12.2018 17:53

T-Mobile jako pierwszy operator w Polsce wprowadził nową usługę Apple Device Enrollment dla firm. Dzięki niej klienci biznesowi mogą szybko i sprawnie skonfigurować firmowe iPhone’y oraz iPady, wdrażając oprogramowanie do zarządzania sprzętem - Mobile Device Management. Takie rozwiązanie znacząco ułatwia pracę działu IT w każdej organizacji, która chce bazować na telefonach i tabletach od Apple.

Centralizacja zarządzania urządzeniami w przedsiębiorstwie stanowi podstawę ich sprawnej obsługi i bezpieczeństwa. Taką możliwość daje Mobile Device Management w T-Mobile – oprogramowanie pozwalające na wprowadzenie ustawień na sprzęcie służbowym dla każdego pracownika oraz zdalną instalację oprogramowania. To praktyczne narzędzie, umożliwiające także kontrolę nad prawidłowym użytkowaniem smartfonów i tabletów przez zatrudnionych czy zlokalizowanie urządzenia, które zostanie zgubione. Jednak MDM każdorazowo wymaga ręcznej konfiguracji sprzętu przed przekazaniem go pracownikowi. Automatyzację tego procesu umożliwia wdrożone właśnie w T-Mobile rozwiązanie Apple Device Enrollment. Usługa została stworzona dla przedsiębiorstw chcących bazować w swojej codziennej pracy na technologii Apple.

Wszystkie usługi w jednym miejscu

Za sprawą Apple Device Enrollment firmy będą mogły zapomnieć o czasochłonnej ręcznej rejestracji urządzeń w MDM przed przekazaniem ich pracownikom. Rozwiązanie automatyzuje cały proces, umożliwiając błyskawiczne przygotowanie sprzętu do pracy. Co istotne, nie wymaga to fizycznego kontaktu z iPhonem czy iPadem, dzięki czemu nowe urządzenie może być przekazane od razu pracownikowi. Sporym udogodnieniem jest ponadto powstająca w ten sposób możliwość współpracy z jednym dostawcą, od momentu zakupu smartfonów, poprzez dobór usług telekomunikacyjnych, aż po zdalny serwis IT dla sprzętu, który również znajduje się w ofercie T-Mobile. W rezultacie obsługa urządzeń staje się łatwiejsza, a specjaliści zyskują czas na inne zadania. Co więcej, umowa z jednym partnerem jest dla przedsiębiorstwa finansowo korzystniejsza.

Jak to działa?

Aby wprowadzić usprawnienie w kontroli nad sprzętem, wystarczy zarejestrować się w programie Apple Business Manager (http://business.apple.com), zarejestrować T-Mobile jako swojego dostawcę oraz skonfigurować opcje dotyczące posiadanego oprogramowania Mobile Device Management. Od tego momentu pracownicy będą mogli swobodnie zacząć korzystać ze swoich urządzań, a dział IT ma pewność, że urządzenia mają wszystkie niezbędne ustawienia i oprogramowanie wymagane do pracy.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)