reklama

Tablet i czytniki Kindle sprzedają się jak świeże bułeczki

Strona główna Aktualności

O autorze

Związał się z portalem dobreprogramy w 2009 roku. Zaczynał jako autor newsów, ma na koncie także kilka artykułów. Obecnie prowadzi cykl podsumowania blogów, w ramach którego opisuje tygodniową aktywność blogerów dobrychprogramów.

Amazon ujawnił najnowsze dane dotyczące sprzedaży czytników Kindle i tabletu Kindle Fire - obecnie do klientów trafia ponad milion tego typu urządzeń tygodniowo.

Wprowadzony na rynek 13 tygodni temu tablet Amazona zdeklasował pod względem sprzedaży pozostałe urządzenia z serii Kindle i jest obecnie najlepiej sprzedającym się produktem w całym sklepie. Co ciekawe, 2 i 3 miejsce dla najlepiej sprzedających się produktów także należy do urządzeń z logo Amazon - poza tabletem klienci najczęściej sięgają po Kindle Touch i podstawową wersję czytnika Kindle. Wzrostowi sprzedaży urządzeń towarzyszy większe zainteresowanie książkami dostępnymi w asortymencie Amazona - w okresie między Czarnym Piątkiem i Bożym Narodzeniem zanotowano 175% wzrost sprzedaży książek, które następnie w formie prezentów (gifting) trafiły do właścicieli urządzeń Kindle.

Popularność urządzeń Amazona wynika głównie z niskiej ceny - najtańszy czytnik Kindle można nabyć już za 79 dolarów, zaś pełnoprawny, działający pod kontrolą zmodyfikowanego Androida tablet Kindle Fire z dwurdzeniowym procesorem kosztuje zaledwie 199 dolarów. W Sieci krążą nawet plotki sugerujące, że w obawie przed wzrostem popularności Kindle Fire firma Apple wprowadzi na rynek tańszą wersję iPada bądź obniży cenę dotychczasowego modelu.

© dobreprogramy
reklama

Komentarze

reklama