Twórcy Second Life chcą mierzyć się z Minecraftem, zapowiadają wieloosobową zabawę w budowanie świata w grze Patterns

Strona główna Aktualności

O autorze

Wielu graczy pewnie obawia się czasem otworzyć lodówkę, bojąc się, że wyskoczy na nich jakiś produkt związany z Minecraftem, bo dzieło ekipy Mojang stało się już chyba po prostu popularne aż do przesytu. Tymczasem twórcy Second Life, czyli Linden Lab, postanowili podrasować nieco pomysł budowania świata z klocków i chcąc wyraźnie mierzyć się z prostym wznoszeniem konstrukcji z sześcianów zapowiedzieli bardziej skomplikowaną grę Patterns.

Podstawowe założenia rozgrywki się nie zmienią. Wciąż chodzi o aktywny wpływ na wygląd otoczenia, przy czym świat kreować będziemy równocześnie z masą innych osób — w końcu twórcy znani są z projektu MMO. Główne dwie różnice są takie, że posłużymy się w zabawie zestawem podstawowych kształtów (obiekty trójkątne, prostokątne i tak dalej), a nie wyłącznie jednym graniastosłupem foremnym, do tego zaś wszystko zachowywać się ma zgodnie z prawami fizyki. Koło się potoczy, a źle skonstruowany most runie z hukiem. Ruszyły zapisy do bety.

© dobreprogramy

Komentarze