r   e   k   l   a   m   a
reklama

Twórcy Second Life chcą mierzyć się z Minecraftem, zapowiadają wieloosobową zabawę w budowanie świata w grze Patterns

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Wielu graczy pewnie obawia się czasem otworzyć lodówkę, bojąc się, że wyskoczy na nich jakiś produkt związany z Minecraftem, bo dzieło ekipy Mojang stało się już chyba po prostu popularne aż do przesytu. Tymczasem twórcy Second Life, czyli Linden Lab, postanowili podrasować nieco pomysł budowania świata z klocków i chcąc wyraźnie mierzyć się z prostym wznoszeniem konstrukcji z sześcianów zapowiedzieli bardziej skomplikowaną grę Patterns.

Podstawowe założenia rozgrywki się nie zmienią. Wciąż chodzi o aktywny wpływ na wygląd otoczenia, przy czym świat kreować będziemy równocześnie z masą innych osób — w końcu twórcy znani są z projektu MMO. Główne dwie różnice są takie, że posłużymy się w zabawie zestawem podstawowych kształtów (obiekty trójkątne, prostokątne i tak dalej), a nie wyłącznie jednym graniastosłupem foremnym, do tego zaś wszystko zachowywać się ma zgodnie z prawami fizyki. Koło się potoczy, a źle skonstruowany most runie z hukiem. Ruszyły zapisy do bety.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieSzef Wykopu o cenzurze w Internecie: Czujemy się zmuszeni do ucieczki z Unii