Tylko 6 procent legalnych gier... Strona główna Aktualności05.05.2005 13:30 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Rzeczpospolita opublikowała artykuł na temat najnowszego raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Praw Autorskich (IIPA). Raport wskazuje na znaczny wzrost udziału w rynku pirackich nagrań w ubiegłym roku. W 2003 roku z tego powodu legalni właściciele nagrań i programów stracili 240 mln USD. Straty producentów oprogramowania, nagrań muzycznych i filmów za ubiegły rok oszacowano na 355 mln USD. Jak wskazuje na podstawie raportu Rzeczpospolita, najwięcej szkód powodują podróbki programów komputerowych dla biznesu (175 mln USD). Koszt zakupu tego typu oprogramowania jest bowiem szczególnie wysoki. A ryzyko wykrycia oszustwa, szczególnie w małych firmach, niewiekie. Jednak w największym stopniu piraci opanowali rynek gier komputerowych. Tu legalne oprogramowanie należy do rzadkości: tylko 6 proc. nie zostało podrobione. Więcej na ten temat przeczytać można w artykule: Unii Europejskiej nie udało się pokonać piratów. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także USA. Wyciekły dane osób korzystających z medycznej marihuany 23 sty 2020 Piotr Urbaniak Internet Biznes Bezpieczeństwo 18 Windows 10: fragmentacja rośnie. Najnowsza wersja tylko u nielicznych 28 sty 2020 Oskar Ziomek Oprogramowanie Biznes 144 Nagrody Grammy szansą dla cyberprzestępców. Uwaga na szkodliwe pliki z muzyką 29 sty 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 20 Windows 7 jako open source? Jest ktoś, kto istotnie przygotował taką petycję 26 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 209
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Rzeczpospolita opublikowała artykuł na temat najnowszego raportu Międzynarodowego Stowarzyszenia Praw Autorskich (IIPA). Raport wskazuje na znaczny wzrost udziału w rynku pirackich nagrań w ubiegłym roku. W 2003 roku z tego powodu legalni właściciele nagrań i programów stracili 240 mln USD. Straty producentów oprogramowania, nagrań muzycznych i filmów za ubiegły rok oszacowano na 355 mln USD. Jak wskazuje na podstawie raportu Rzeczpospolita, najwięcej szkód powodują podróbki programów komputerowych dla biznesu (175 mln USD). Koszt zakupu tego typu oprogramowania jest bowiem szczególnie wysoki. A ryzyko wykrycia oszustwa, szczególnie w małych firmach, niewiekie. Jednak w największym stopniu piraci opanowali rynek gier komputerowych. Tu legalne oprogramowanie należy do rzadkości: tylko 6 proc. nie zostało podrobione. Więcej na ten temat przeczytać można w artykule: Unii Europejskiej nie udało się pokonać piratów. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji