UPC zdobywa klientów

Strona główna Aktualności

O autorze

UPC Polska

ma już ponad 200 tys. klientów korzystających z usługi chello - szerokopasmowego dostępu do Internetu. Jest to blisko dwukrotny wzrost w ciągu minionego roku.

Chello jest nadal najszybszym dostępem do Internetu dla klientów indywidualnych na polskim rynku. 2006 rok był okresem dużego rozwoju oferty UPC. W tym czasie firma zwiększyła prędkości pobierania danych czterech z pięciu usług chello, prędkość wysyłania danych dla chello light, wprowadziła możliwość podłączenia do chello więcej niż 1 komputera, zwiększyła limity danych (dla chello plus zlikwidowała). Ponadto UPC wprowadziło trzy usługi dodatkowe: UPC SmartGuard - Pakiet Bezpieczeństwa, UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa oraz UPC Szybsze Wysyłanie, pozwalające w razie potrzeby dwukrotnie zwiększyć prędkość wysyłania danych.

© dobreprogramy