Ultra Street Fighter IV, czyli jak jedną grę sprzedać kilka razy

Ultra Street Fighter IV, czyli jak jedną grę sprzedać kilka razy

15.07.2013 09:56

Firma Capcom, która na marce Street Fighter zbudowała swoje imperium, od 2009 roku, czyli premiery czwartej odsłony bijatyki, co jakiś czas wypuszcza jej aktualizacje, sprzedawane jako rozszerzenia w formie DLC, ale też zupełnie nowe produkty. Zaledwie rok po premierze dostaliśmy Super Street Fightera IV, w 2011 grę Super Street Fighter IV: Arcade Edition, w 2012 roku była przerwa z uwagi na wydanie Street Fighter X Tekken, no i teraz mamy powrót do w miarę regularnego odświeżania SF IV, bo niedługo po sylwestrze zadebiutuje Ultra Street Fighter IV.

Ultra Street Fighter 4 Announcement Trailer

Producenci, poza zmianami w rozgrywce, wprowadzanymi w zgodzie z uwagami zawodowych graczy, mierzących się ze sobą na turniejach (a w wolnym czasie badających input lag telewizorów), dorzucą do wyboru pięć teoretycznie nowych postaci. Teoretycznie, bo potężny Hugo, piękna Poison, Rolento z pałką oraz dzika Elena wywodzą się w prostej linii z zeszłorocznego SFxT. Tylko ostatni, na tę chwilę tajemniczy wojownik, to faktycznie będzie nowa dla serii twarz. Do tego dojdzie sześć kolejnych aren zmagań. W formie DLC uzupełniającego SSFIV i AE zapłacimy za grę równowartość 15 dolarów, niezależny produkt sprzedawany będzie zaś po 40, z masą strojów dla postaci.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)