reklama

Unreal Engine 3 w służbie wojsku

Strona główna Aktualności

O autorze

Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii, zwłaszcza owoców azjatyckiej myśli technicznej. Recenzent, czasem doradca oraz fotograf, zawsze otwarty na innych ludzi. Filolog.

Szkolenie się na symulatorach wojskowych, umożliwiających udział w wirtualnych sytuacjach kryzysowych, przygotowuje żołnierzy do różnorakich scenariuszy w boju, dzięki czemu niejednokrotnie później ocalają życia — swoje, jak też ludności cywilnej. Nic dziwnego więc, że armia amerykańska wciąż inwestuje w tego rodzaju projekty, czerpiąc przy okazji garściami ze świata gier. W firmie IPKeys, we współpracy z rządem USA, na bazie technologii Unreal Engine 3, znanej chociażby z popularnej serii Gears of War, powstaje oto I-GAME.

Cyfrowe szkolenie obejmować będzie zagrożenia związane z improwizowanymi ładunkami wybuchowymi. Dzięki przygotowywanemu przez IPKeys rozwiązaniu, eksperci wojskowi będą w stanie szybko zaprojektować różnorakie scenariusze, uwzględniając między innymi pole rażenia prowizorycznych bomb oraz ich właściwości fizyczne, a także nauczyć żołnierzy wykorzystywania optymalnych dostępnych narzędzi w zależności od danej sytuacji. Unreal Engine 3 zagwarantuje nie tylko świetnie wymodelowane przestrzenie i obiekty, ale w połączeniu z dodatkowymi modułami też spory realizm czy możliwość wpływania na rozgrywaną przez saperów akcję w czasie rzeczywistym.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNie wiemy, co jemy - państwowe badania to kropla w morzu. Projekt FoodRentgen chce to zmienić