r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

W iOS nadchodzą zniżki dla nowych klientów aplikacji z subskrypcjami

Strona główna AktualnościOPROGRAMOWANIE

Apple wychodzi naprzeciw deweloperom i rozszerza opcje wyceniania aplikacji dostępnych w ramach automatycznie odnawialnych subskrypcji. O nowym podejściu wspomina już teraz w informacjach o wydaniu wersji beta iOS-a 11.2. Po zmianach, twórcy programów będą mogli zaoferować nowym użytkownikom niższą cenę.

Taka możliwość uzupełni dostępną obecnie opcję pełnej opłaty lub darmowego okresu próbnego w przypadku programów, które wykorzystują automatycznie odnawialną płatność opartą na subskrypcji. Twórcy aplikacji będą mogli ustalić poziom zniżki oraz wskazać okres, przez jaki będzie ona obowiązywać. Jak czytamy w cytowanym przez serwis 9to5Mac fragmencie informacji o wersji testowej iOS-a:

iOS 11.2 wprowadza nowe klasy (...) i właściwości (...), by dzięki nim uzupełniać szczegóły związane z cenami i okresem rozliczeniowym dla automatycznie odnawialnych subskrypcji (...). Ceny będzie można ustalać z poziomu strony dotyczącej zakupów w aplikacji w iTunes.

W założeniu nowa opcja ma oczywiście pomóc deweloperom dotrzeć do większej liczby użytkowników, których zachęcić powinna niższa cena rozpoczęcia nowej subskrypcji. W połączeniu ze zmienioną w ubiegłym roku na korzyść twórców programów metodą obliczania zysku Apple od każdej sprzedanej aplikacji z subskrypcją, może to realnie zachęcić deweloperów do korzystania z tego sposobu finansowania swoich aplikacji.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.