Windows jako rozpadający się samochód w reklamie Google

Strona główna Aktualności

O autorze

Windows jest stary, niebezpieczny, długo się uruchamia, zawiesza się i psuje. Tak przynajmniej uważa Google, które w najnowszej reklamie, ustami popularyzatora nauki Billa Nye sugeruje zmianę laptopa z Windowsem na Chromebooka.

W reklamie Chromebooków Bill Nye tłumaczy, czym jest ludzki strach i dlaczego boimy się zmian. Przykładem strachu przed zmianą ma być właśnie strach przed Chromebookiem.

Dalej Amerykanin przekonuje, że przywiązanie do laptopów z Windowsem może być klasycznym przykładem inwestycji, w którą użytkownik włożył tyle czasu i pieniędzy, że nie zrezygnuje z niej nawet, jeśli ta przynosi więcej strat.

W reklamie Bill Nye porównuje Chromebooka z przypadkowym laptopem z Windowsem. Według naukowca Chromebook ma być szybszy (uruchamia się jedynie 6 sekund), bezpieczniejszy (bo ma wbudowaną ochronę antywirusową) i nie psuje się jak stary samochód.

© dobreprogramy