Windows vs Linux - rywalizacja nabiera rumieńców... Strona główna Aktualności07.01.2004 12:22 Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Ruszyła nowa kampania Microsoftu. Pod hasłem Get the Facts przez najbliższe pół roku korporacja przekonywać będzie, dlaczego Windows jest lepszy od Linuxa. Jak zapewnia Martin Taylor - odpowiedzialny za strategię Microsoftu wobec Open Source - efektem wysiłków będą nie tylko działania marketingowe, ale także szereg niezależnych badań i publikacji poruszających aspekty techniczne, ekonomiczne i społeczne. Centralną osią kampani stanie się witryna The Facts, gdzie dostępne będą linki wskazujące na informacje pochodzące od niezależnych ekspertów. Już w tej chwili znaleźć można tam trzy bardzo obszerne raporty prezentujące analizy kosztów związanych z TCO i procesami developerskimi. Jak zapewnia rzecznik prasowy firmy, inicjatywa nie jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnące zagrożenie ze strony Linuxa, a na zapotrzebowanie klientów na rzetelne fakty pozwalające podejmować strategiczne decyzje IT. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Windows 12, czyli gnulinuksowa zaczepka w stronę Microsoftu po raz kolejny 10 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 306 Linux kocha Windowsa: czasem tak, czasem nie. Akurat KDE nie ma z tym problemu 11 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Biznes 183 Linux Mint w końcu z porządnym skalowaniem rozdzielczości w Cinnamon 4 lut 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie 104 Kali Linux 2020.1 wydany. Konto administratora bez praw roota w standardzie 29 sty 2020 Piotr Urbaniak Oprogramowanie Bezpieczeństwo 77
Udostępnij: O autorze Kamil Cybulski Ruszyła nowa kampania Microsoftu. Pod hasłem Get the Facts przez najbliższe pół roku korporacja przekonywać będzie, dlaczego Windows jest lepszy od Linuxa. Jak zapewnia Martin Taylor - odpowiedzialny za strategię Microsoftu wobec Open Source - efektem wysiłków będą nie tylko działania marketingowe, ale także szereg niezależnych badań i publikacji poruszających aspekty techniczne, ekonomiczne i społeczne. Centralną osią kampani stanie się witryna The Facts, gdzie dostępne będą linki wskazujące na informacje pochodzące od niezależnych ekspertów. Już w tej chwili znaleźć można tam trzy bardzo obszerne raporty prezentujące analizy kosztów związanych z TCO i procesami developerskimi. Jak zapewnia rzecznik prasowy firmy, inicjatywa nie jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnące zagrożenie ze strony Linuxa, a na zapotrzebowanie klientów na rzetelne fakty pozwalające podejmować strategiczne decyzje IT. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji