r   e   k   l   a   m   a
reklama

Wstawki reklamowe w filmach na YouTube

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

YouTube rozpoczyna eksperymentalną emisję reklam wideo wyświetlanych na początku wybranych klipów.

Reklamy tego typu są dość popularne w Internecie. Zasada ich funkcjonowania jest bardzo prosta - użytkownik musi obejrzeć kilkunastosekundowy klip reklamowy, zanim serwis wyświetli właściwe wideo. W YouTube reklamodawcy będa ograniczeni do 30 sekund, ale właściciele serwisu zalecają wyświetlanie reklam nie dłuższych niż 15 sekund. Emisja reklamy będzie sprzedawana w pakietach po tysiąc odsłon.

YouTube początkowo wprowadza reklamy tylko do filmów oficjalnie udostępnianych w serwisie przez BBC Worldwide, ITN, Discovery, National Geographic i Channel 4. Wśród pierwszych firm, które będą się reklamować w ten sposób są między innymi Activision, Renault, Match.com, Nissan i Warner Brothers. Celem wprowadzenia reklam wideo jest skłonienie dużych wytwórni do przekazywania na YouTube większej liczby filmów.

© dobreprogramy
reklama
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

reklama
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieTest najlepszych telewizorów na Mundial