Wystartowała Generacja Gadu-Gadu Strona główna Aktualności10.05.2005 12:23 Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski Generacja Gadu-Gadu - to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony w dniu wczorajszym. Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się Internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora - mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu. Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie - Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji. Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze. - Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników - to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać - dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Gadu-Gadu sprzedaje krótkie numery i gadżety. Kosztują nawet po 1000 zł 26 maj 2020 Arkadiusz Stando Oprogramowanie Internet Biznes 234 Samsung HBM2E, czyli kolejna generacja niezwykle szybkich modułów pamięci 4 lut 2020 Piotr Urbaniak Sprzęt 4 PlayStation nie jest zagrożeniem dla Xboksa. Microsoft obawia się Google'a i Amazonu 5 lut 2020 Jakub Krawczyński Gaming Biznes 23 PlayStation 5: nowa generacja może być krótsza niż dotychczasowe 28 lip 2020 Jakub Krawczyński Sprzęt Gaming Biznes 40
Udostępnij: O autorze Sebastian Szaniawski Generacja Gadu-Gadu - to nowy serwis internetowy stworzony specjalnie dla kilkumilionowej grupy użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Pod adresem generacja.gadu-gadu.pl można dołączyć do istniejących już grup tematycznych lub też stworzyć własną i poznawać nowych znajomych. Serwis w wersji testowej został oficjalnie uruchomiony w dniu wczorajszym. Generację GG można porównać do miejsca, w którym spotykają się Internauci, zostawiają informację o sobie, własnych zainteresowaniach oraz potrzebach, zapraszając w ten sposób innych do rozmowy, już za pomocą komunikatora - mówi Krzysztof Szalwa, szef Gadu-Gadu. Generacja Gadu-Gadu podzielona jest na kategorie - Hobby, Kibic, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Podział tematyczny ułatwia znalezienie osób o podobnych zainteresowaniach, tych popularnych (np. nauka języków obcych) i tych rzadziej spotykanych (np. skoki na bungee). Tematyka grup będzie stale rozwijana, a o ich ilości decydować będą sami użytkownicy. Każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć własną grupę i zapraszać do dyskusji. Jednym z wielu udogodnień serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki temu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać. Bez względu na porę dnia i nocy możliwe jest nawiązanie rozmowy z osobą, która interesuje się tym samym, co my. Teraz jest to o wiele prostsze. - Utworzenie serwisu to naturalna konsekwencja rozwoju komunikatora GG, który w tym roku obchodzi 5. rocznicę swojego powstania. Przez ten okres czasu GG zgromadziło już blisko 5-milionową grupę użytkowników - to oni tworzą Generację GG. Oddajemy do ich dyspozycji miejsce, w którym mogą się wzajemnie poznawać, dzielić wrażeniami a także pomagać - dodaje Piotr Pokrzywa, V-ce Prezes Zarządu spółki SMS-Express.com, operatora GG. Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji