YouTube inwestuje w swoje gwiazdy. Powstaną nowe seriale i programy Strona główna Aktualności29.04.2015 15:44 Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro Drogą do zdobycia popularności w telewizji może być stworzenie popularnego kanału YouTube. Taka droga do gwiazd staje się coraz popularniejsza także w Polsce. Nic dziwnego, że YouTube szuka sposobów na utrzymanie swoich najpopularniejszych twórców w serwisie. Jednym z nich będzie inwestycja w stworzenie oryginalnych seriali i programów. Nie pojawiły się jak dotąd informacje o szczegółach współpracy YouTube'a z twórcami, którzy publikują tam treści cieszące się największym zainteresowaniem. Znane są już natomiast ogólne założenia sponsorowanych przez YouTube programów. Duet odpowiedzialny za kanał TheFineBros od 2007 z przymrużeniem oka komentuje najważniejsze wydarzenia w światowej popkulturze. Dzięki współpracy z Google, ich filmiki mają zyskać bardziej profesjonalną oprawę. Wkrótce, z inicjatywy YouTube, program realizowała będzie należąca do Walt Disney Studios wytwórnia Mandeville Films. Kolejnym wyróżnionym kanałem jest Prank vs. Prank. Prowadząca go para zawdzięcza popularność publikowaniu filmików prezentujących mniej lub bardziej złośliwe żarty, które nawzajem sobie robią. We wspieranej finansowo przez YouTube odświeżonej formule, gośćmi programu zostaną amerykańscy celebryci. W ramach inicjatywy YouTube powstanie także paradokumentalny serial kryminalny. W role mordujących lub mordowanych wcielą się oczywiście największe gwiazdy serwisu. Ponadto we współpracy z AwesomnessTV w ciągu najbliższych dwóch lat powstanie seria pełnometrażowych filmów. Pierwszy z nich ma się ukazać już jesienią. Oczywiście w oficjalnym komunikacie na ten temat, decyzja o uruchomieniu programu współpracy z najpopularniejszymi twórcami na YouTube, jest motywowana chęcią wspierania ambitnych inicjatyw. Nie można się jednak oprzeć wrażeniu, że chodzi bardziej o pozostanie konkurencyjnym na przykład wobec Netflixa, którego oryginalne seriale biją rekordy popularności. O tym, czy jakość nowych programów będzie choćby porównywalna z House Of Cards przekonamy się już wkrótce. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także Jaka piękna katastrofa, czyli jak czarny kwartał „naprawił” YouTube'a 6 lip 2015 Maciej Olanicki Internet 17 Netflix chce, abyśmy używali mniej danych mobilnych. Wprowadza nowy kodek 6 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie 77 Netflix wreszcie pozwala wyłączyć irytujące automatyczne zwiastuny 7 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie Internet 65 Masz Samsunga Galaxy? Otrzymasz nowe funkcje i materiały zza kulis na Netflix 12 lut 2020 Jakub Krawczyński Oprogramowanie SmartDom 15
Udostępnij: O autorze Maciej Olanicki @b.munro Drogą do zdobycia popularności w telewizji może być stworzenie popularnego kanału YouTube. Taka droga do gwiazd staje się coraz popularniejsza także w Polsce. Nic dziwnego, że YouTube szuka sposobów na utrzymanie swoich najpopularniejszych twórców w serwisie. Jednym z nich będzie inwestycja w stworzenie oryginalnych seriali i programów. Nie pojawiły się jak dotąd informacje o szczegółach współpracy YouTube'a z twórcami, którzy publikują tam treści cieszące się największym zainteresowaniem. Znane są już natomiast ogólne założenia sponsorowanych przez YouTube programów. Duet odpowiedzialny za kanał TheFineBros od 2007 z przymrużeniem oka komentuje najważniejsze wydarzenia w światowej popkulturze. Dzięki współpracy z Google, ich filmiki mają zyskać bardziej profesjonalną oprawę. Wkrótce, z inicjatywy YouTube, program realizowała będzie należąca do Walt Disney Studios wytwórnia Mandeville Films. Kolejnym wyróżnionym kanałem jest Prank vs. Prank. Prowadząca go para zawdzięcza popularność publikowaniu filmików prezentujących mniej lub bardziej złośliwe żarty, które nawzajem sobie robią. We wspieranej finansowo przez YouTube odświeżonej formule, gośćmi programu zostaną amerykańscy celebryci. W ramach inicjatywy YouTube powstanie także paradokumentalny serial kryminalny. W role mordujących lub mordowanych wcielą się oczywiście największe gwiazdy serwisu. Ponadto we współpracy z AwesomnessTV w ciągu najbliższych dwóch lat powstanie seria pełnometrażowych filmów. Pierwszy z nich ma się ukazać już jesienią. Oczywiście w oficjalnym komunikacie na ten temat, decyzja o uruchomieniu programu współpracy z najpopularniejszymi twórcami na YouTube, jest motywowana chęcią wspierania ambitnych inicjatyw. Nie można się jednak oprzeć wrażeniu, że chodzi bardziej o pozostanie konkurencyjnym na przykład wobec Netflixa, którego oryginalne seriale biją rekordy popularności. O tym, czy jakość nowych programów będzie choćby porównywalna z House Of Cards przekonamy się już wkrótce. Gaming Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji