aQuantive zgadza się na przejęcie przez Microsoft

Strona główna Aktualności

O autorze

Administrator infrastruktury obsługującej portal dobreprogramy i pasjonat nowych technologii spod różnych znaków. Przed pracą miłośnik gry w squasha, po pracy fan Formuły 1.

W maju pisaliśmy o planowanym zakupie firmy reklamowej on-line aQuantive przez Microsoft. Teraz jej akcjonariusze oficjalnie wyrazili zgodę na takie przejęcie. Podczas głosowania 58 milionów z około 79 milionów akcji było w rękach zwolenników zakupu aQuantive przez Microsoft.

W zamian za aQuantive, do której należy agencja reklamy online Avenue A RazorFish, zestaw zaawansowanych narzędzi Atlas dla reklamodawców i wydawców oraz sieć DrivePM łącząca kampanie reklamodawców z zasobami danego wydawcy Microsoft zaoferował 6 miliardów dolarów lub 66,50 dolara za akcję. Zgoda akcjonariuszy była jedną z ostatnich formalności przed przejęciem.

© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   
Polecamy w WP TechnologieWP TechnologieNowość w Mapach Google. Nawigacja będzie skuteczniejsza