Nowe iPhone'y mają osiągnąć świetną sprzedaż. Klienci wybierają najdroższy model

Nowe iPhone'y mają osiągnąć świetną sprzedaż. Klienci wybierają najdroższy model18.09.2018 17:25
Chętnych na nowe iPhone'y nie zabraknie. (depositphotos)

Najnowsze iPhone’y są jednymi z najdroższych smartfonów. Mimo wysokich cen, ich sprzedaż ma być naprawdę wysoka. Co więcej, dużym zainteresowaniem ma cieszyć się kosztujący najwięcej XS Max.

Za podstawową wersję iPhone’a XS z 64 GB na dane użytkownika należy zapłacić 4979 zł. Z kolei model XS Max z 6,5-calowym wyświetlaczem i 64 GB na pliki to wydatek 5479 zł. Najtańszy z tegorocznych modeli iPhone XR został oficjalnie wyceniony na 3729 zł. Dlaczego tak drogo? No cóż, bo Apple po prostu może sprzedawać smartfony w takich cenach, a klientów nie zabraknie. Pokazują to wyniki osiągnięte przez iPhone’a X. Wyceniany w dniu premiery na prawie 5 tys. złotych smartfon w ciągu ostatnich 10 miesięcy sprzedał się w ponad 60 mln sztuk.

Według analityka Ming-Chi Kuo, któremu zawdzięczamy sporo sprawdzonych przecieków o produktach Apple, do końca tego roku ma sprzedać się ponad 75 mln iPhone’ów. Warto podkreślić, że około 30 proc. sprzedaży ma stanowić iPhone XS Max. Ma on cieszyć się dużym zainteresowaniem także w Chinach, a to ze względu na duży wyświetlacz i obsługę dwóch kart SIM jednocześnie. Popularna ma być złota wersja kolorystyczna.

Sprzedaż ma napędzać również XR. Najtańszy z tegorocznych iPhone’ów może uzyskać nawet 55-60 proc. udziałów w sprzedaży. Natomiast bezpośredni następca jubileuszowego modelu X, iPhone XS ma być najmniej popularnym z nowych smartfonów Apple. Nie wprowadza on bowiem dużych zmian i otrzymał 5,8-calowy wyświetlacza, tak jak jego bezpośredni poprzednik. Co więcej, wygląda prawie identycznie. Owszem w środku siedzi wydajniejszy procesor i aparaty mają dostarczać lepszych zdjęć. Jednakże to wciąż za mało, aby stał się równie atrakcyjny jak pozostała dwójka.

Ming-Chi Kuo wspomniał również o sprzedaży Apple Watcha series 4. Zainteresowanie nowym smartwatchem ma być wyższe, niż wcześniej przewidywano. Wynika to z większych nowości i odświeżonego wyglądu. Jeszcze w tym roku Apple ma sprzedać 18 mln smartwatchy. Udział modelu 4 i 3 ma wynosić 55 proc.

Najnowsze informacje wskazują, że przed Apple kolejny świetny okres, w którym może osiągnąć nowy rekord sprzedaży. Niekonieczne pod względem liczby sprzedanych sztuk, ale najpewniej wzrośnie średnia cena sprzedanego iPhone’a, co oczywiście przełoży się na jeszcze wyższe zyski. Nowe iPhone’y XS i XS w Polsce w sprzedaży pojawią się 28 września. Z kolei na model XR klienci będą musieli poczekać do października.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.