Reklamacja — nie zawsze droga przez mękę

Jak zapewne wiecie, gwarancja to oświadczenie producenta, że sprzęt będzie prawidłowo działał przez gwarantowany przez niego czas i czas ten określa producent.rękojmia to coś innego i nie tego zagadnienia będzie ten wpis dotyczył.Proces reklamacyjny z założenia jest prosty.Uszkodzenie gwarancyjne zgłasza się u sprzedawcy, lub jeśli karta gwarancyjna mówi inaczej - bezpośrednio w serwisie wyznaczonym przez producenta.Jak to powinno wyglądać?1.

Uwaga na wirusy rozsyłane przez Pocztę Polską

Tak, to nie żart.

W dniu dzisiejszym serwery pocztowe Poczty Polskiej rozsyłały w usłudze eAWIZO maile z informacjami o oczekującej przesyłce.

Nic specjalnego, usługa została wprowadzona już jakiś czas temu i działa naprawdę świetnie, nie tym razem jednak, tym razem z informacją o nieistniejącej (jak się później okazało) przesyłce otrzymałem archiwum ZIP, maila odebrałem na telefonie i całe szczęście :) - nie tworzył archiwum.

Sprawdziłem numer przesyłki na stronie poczty polskiej i w/g tej strony przesyłka o podanym numerze nie istniała.

Dysk HyperX Fury 120GB

Pamiętacie zapewne ogłoszenie przez Kingston nowego brandingu - HyperX.

Premiera dysków trochę się opóźniła, jednak już są i właśnie pierwszy z takich dysków trafił w me szanowne łapki - dysk z linii FURY o pojemności 120GB.

W zestawie dostajemy dokładnie to samo, co było w "normalnej" wersji dysków Kingstona: dysk, samoprzylepna ramka a dodatkowo naklejka HyperX.