Kawasaki i ekologiczne pojazdy

Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Roweru

W zasadzie dzień jak co dzień, jednak w Polsce w związku z tym dniem zaczyna się sprzedaż ciekawego pojazdu premium...

Sam wygląd jest mocno intrygujący, dane również:

SPECYFIKACJA:
• Rozmiar ramy: 53cm
Rozmiar opon: 27,5 x 2,3
• Typ ramy: Męski
• Akumulator: Panasonic 36v/9Ah, zintegrowany w ramie
• Napięcie akumulatora: 36V
• Moc znamionowa silnika: 250W
• Umiejscowienie silnika: Tylna piasta
• Marka/ Model silnika: Bafang Rear
• Hamulec przedni: Tarczowy mechaniczny
• Hamulec tylny: Tarczowy mechaniczny
• Przerzutka tylna: Shimano Acera (7 biegów)
• Amortyzacja: Przód
• Gwarancja: Producenta 24 miesiące, na akumulator 6 miesięcy

Umieszczenie silnika w tylnej piaście oraz integracja akumulatora z ramą powodują, że elektronika nie rzuca się w oczy i w pierwszej chwili trudno odróżnić go od tradycyjnego roweru górskiego.

Model Kawasaki Electric Trekking MTB wyróżnia tryb WALK, dzięki któremu rower samodzielnie porusza się z prędkością do 6 km/h. Uruchamia się go dzięki specjalnemu panelowi, który pozwala włączyć wspomaganie i przełączać się między trybami. Znajduje się tu także diodowy wyświetlacz informujący o stanie naładowania akumulatora.

Według dostępnych badań 6% Polaków regularnie dojeżdża na rowerze do pracy lub szkoły. To około miliona osób. W całej Unii Europejskiej ten wskaźnik wynosi 7,6%, co oznacza, że nie odbiegamy znacząco od unijnej średniej. Natomiast, w krajach Europy zachodniej ponad 20% wolumenu sprzedaży stanowią rowery z napędem elektrycznym, a w krajach Beneluksu jest to ponad 30%. W Polsce jednoślady elektryczne nie cieszą się jeszcze aż tak dużą popularnością, jednak ich sprzedaż również sukcesywnie rośnie.

Cena...
Ech...
To jest właśnie to, co odstrasza, choć z drugiej strony rowery bez elektryki potrafią kosztować dużo więcej.

Elektryczny rower Kawasaki kosztuje 6999 złotych i jest dostępny w ofercie sklepu bmobile.pl i sklepie stacjonarnym 4CV.