Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Motorola Moto 360 2 generacji — recenzja na sportowo

Moto 360 jest ciekawym smartwatchem, który będzie kupowany jako "przedłużenie" smartfonu. Otrzymywanie SMSów, powiadomień, szybsza i łatwiejsza komunikacja z zewnętrznymi usługami. To i wiele więcej otrzymamy wraz z przygarnięciem zegarka od Motoroli.

Przekonajmy się jednak, jak Moto 360 sprawdzi się w roli zegarka sportowego. Jeśli wydajemy na sprzęt na nadgarstek prawie 1.5 tyś zł byłoby miło, jakby mógł on spełniać także rolę zegarka sportowego.

Nowości w C# 6 — cóż ciekawego otrzymujemy?

Tak, tak, tak. C# 6 jest już z nami od jakiegoś już czasu, ale w życiu nie jest tak kolorowo i nie wszyscy mogli przejść na nowego Visual Studio 2015 tuż po tym jak się ukazał. Dodatkowo nawet jeśli ktoś już przesiadł się na najświeższe IDE od MS, to i tak nie zawsze mógł używać nowości, które wpadły wraz z C# 6.

Zatem dla niektórych będzie to przypomnienie, dla innych zapoznanie się z nowościami. Co więcej, w sieci jest wiele stron opisujących nowe elementy w C#, które...

Unique WAU Elastomer — recenzja fotela komputerowego

Na blogu wiele osób rozpisuje się odnośnie monitorów, procesorów, oprogramowania itp. Komfort pracy wynika z odpowiedniego doboru myszki, klawiatury czy ergonomicznej podkładki. Często jednak zapominamy o najważniejszym elemencie obcowania z komputerem: wygodnym fotelu.

Kupno fotela/krzesła do komputera nie jest trywialnym zadaniem. Sam przebrnąłem przez wiele większych i mniejszych recenzji, bylem w kilku sklepach meblowych, siedziałem na różnych fotelach u znajomych w pracy.

Tworzymy własny ValueConverter, czyli najbardziej przydatny obiekt w bindowaniu danych do widoku (XAML/C#)

Zapewne tworząc aplikacje w WPF czy UWP natknęliście się na to, że właściwość w modelu (ViewModelu) wymagała konwersja na inny typ lub inną wartość, aby móc jej użyć na widoku. Tworzenie jednak dodatkowych właściwości jest nieefektywne i zbędne.

Z pocą przychodzi interfejs IValueConverter, który konwertuje jedne dane na drugie, bez konieczność rozszerzania obiektu.

Konfigurujemy Unit Test w Universal Windows Platform

Do każdego projektu w Universal Windows Platform możemy dodać test jednostkowy, niezbędny do dewelopingu nowych rzeczy, czy naprawy błędów.

Taki test zapewne w wielu przypadkach będzie wymagał dodania konfiguracji, aby nie hardcodować na sztywno parametrów niezbędnych do działania (np. danych do logowania). W tym celu można podać potrzebne parametry (klucz -wartość) w pliku, z którego będą zaczytywane niezbędne informacje podczas uruchomienia Unit Testu.

Taki plik jest niezależny od kodu, a zatem nie musi być dorzucany do otwartego repozytorium.

Aktualizujemy aplikację w nowym Windows DevCenter

Wydanie aktualizacji aplikacji to spore wydarzenie dla każdego dewelopera. Niezliczone ilości godzin przesiedziane przed monitorem, kartką z notatkami, rozmowami z klientami czy testami w końcu mogą zaowocować stworzeniem poprawionej, nowej wersji oprogramowania.

Wychodzę z założenia, że proces pierwszej certyfikacji macie już za sobą i dziewicza wersja dostępna jest już w markecie.

Tworząc kolejne odsłony aplikacji na Universal Windows Platform, natknąć się można na pewne problemy i niejasności przy aktualizacji naszego programu poprzez DevCenter.

Uniwersalna wersja Windows DevCenter, czyli śledzimy naszą aplikację w markecie

Microsoft w ostatnich miesiącach mocno pracował nad stworzeniem nowej platformy dla deweloperów do zarządzania aplikacjami. Już w tamtym roku obiecał nam, iż użytkownicy Windows 10 i Windows 10 Mobile otrzymają dedykowany program (Universal Windows Platform) do śledzenie jak nasze dziecko radzi sobie w markecie Windows. Jak po kilku aktualizacjach sprawdza się DevCenter ?

Na pierwszą wersję w sklepie musieliśmy czekać dobrych kilka miesięcy.