Problem z synchronizacją kontaktów w aplikacji mobilnej LinkedIn

Od niedawna jestem posiadaczem telefonu Microsoft Lumia 640 XL. Z uwagi na fakt, że w branży IT jestem bardzo aktywny zawodowo i korzystam z portalu LinkedIn postanowiłem zainstalować aplikację mobilną LinkedIn ze sklepu Windows.

Aplikację można pobradź w dziale downloadu na
DobreProgramy.pl
lub bezpośrednio w sklepie Windows.

Instalacja przebiegła bez większych problemów. Pobranie i instalacja nie trwała dłużej niż dwie minuty przy słabym połączeniu z Internetem. Po zalogowaniu się na swoje konto zajrzałem do ustawień, gdzie w głównej sekcji zobaczyłem opcję synchronizacji kontaktów z telefonem.

Chcąc to zrobić tapnąłem w niebieski guzik "sync contacts".

Zostałem przeniesiony na zakładkę Konta E-mail i aplikacji w aplikacji Ustawienia. Chciałem dodać wspomniane konto do telefonu, żeby pobrać kontakty z Linked In, więc ponownie tapnąłem w ekran w napis "Dodaj konto".

Wyświetliła się lista możliwości, jednakże nie ma na niej w ogóle pozycji LinkedIn.

Chcąc znaleźć rozwiązanie, skontaktowałem się z działem pomocy serwisu LinkedIn.

W odpowiedzi na moje zgłoszenie otrzymałem odpowiedź, że nie ma w tej chwili możliwości importowania kontaktów z serwisu LinkedIn do telefonu. Ponadto konsultant poinformował, że nie wie, czy w ogóle taka funkcjonalność zostanie wprowadzona.

No cóż pozostaje tylko czekać i liczyć na to, że w przyszłości się coś zmieni.