2005 - kolejny rok rekordów w Allegro.pl

2005 - kolejny rok rekordów w Allegro.pl

20.01.2006 14:28

25 milionów sprzedanych przedmiotów, o wartości ponad 1,5 mldzłotych - takim wynikiem Allegro.pl - największy w Polsceinternetowy serwis aukcyjny, zakończył 2005 rok. To blisko dwa razywięcej niż rok wcześniej. Średnio w ciągu każdej minuty zapośrednictwem serwisu Użytkownicy sprzedawali towary warte 3 tys.złotych. Nasze statystyki są imponujące - przyznaje MaciejOppeln-Bronikowski, dyrektor operacyjny serwisu. Wartośćsprzedanych za pośrednictwem Allegro.pl przedmiotów przekroczyła1,5 mld złotych. W tym czasie Użytkownicy wystawili 36,5 mln ofertsprzedaży, czyli prawie tyle, ile przez wszystkie lata istnieniaserwisu (rok 1999). Właściciela zmieniło 25 mln przedmiotów. W 2005 roku Użytkownicyzałożyli ponad 1,5 mln kont, co obecnie daje liczbę bliską 4 mln.Średnio, w każdej minucie zakładano 3 nowe konta Użytkownika.Pracownicy serwisu odpowiedzieli w ubiegłym roku na 746 tys. pytańUżytkowników, czyli średnio jeden email co 42 sekundy. Allegro.pljuż kilka miesięcy temu awansowało do pierwszej piątki najczęściejodwiedzanych stron internetowych w Polsce. Według danych MegapanelPBI/Gemius z października 2005 ponad 54% polskich Internautówodwiedza Allegro.pl przynajmniej raz w miesiącu. To daje ponad 5,3miliona osób. Według zestawienia podsumowującego poszukiwaniainternautów korzystających z wyszukiwarek Wirtualnej Polski iserwisu NetSprint.pl w ubiegłym roku, Allegro jest drugą co dopopularności najsilniejszą marką w Internecie. Wskazywało na to82,1% internautów. Z kolei Allegro jako słowo definiowane wwyszukiwarkach tego zestawienia, zajęło trzecie miejsce podwzględem popularności, na co wskazywało 75,3% użytkownikówsieci. Rozrastający się serwis to również nowe miejsca pracy. Średnio razna kwartał zatrudnienie znajduje kilkunastu nowych pracowników.Średnia wieku to 29 lat.

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)