Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Zakupy w komputronik? Nigdy więcej!

20 września internet obiegła informacja o zaprojektowanym przez firme Goclever smartfonie Quantum 4. Dwurdzeniowiec w przedsprzedaży (24-30 września) miał kosztować 299 złotych, niestety ilość smartfonów dostępnych w przedsprzedaży (według oficjalnych źródeł) została ograniczona do zaledwie 1000 sztuk, potem cena miała wzrosnąć do 399 złotych.

Goclever Quantum 4 można było zamówić na allegro, w sklepach Komputronik, na Tanio.net a nawet na Grouponie. Zainteresowanie było ogromne i liczba dostępnych egzemplarzy szybko malała, postanowiłem więc również zamówić GC Q4 i na swoje nieszczęście zrobiłem to w komputroniku.

Początkowo termin realizacji zamówienia miał wynosić 14 dni, moje zamówienie niestety od początku utknęło na etapie "przetwarzania", zapytałem więc o co chodzi, i kiedy będę mógł się spodziewać jakieś faktury do zapłaty etc., otrzymałem wtedy informację:

r   e   k   l   a   m   a
Witam,
Dostawa zamówionego sprzętu jest zaplanowana na 11.10. i wtedy też po skompletowaniu zamówienia, wyślemy fakturę pro-forma.

Spoko, dni mijały a kolejnych informacji ze strony komputroniku brak, okazało się, że nastąpiło opóźnienie, o czym poinformował sklep tanio.net. Komputronik chyba zapomniał, że w jego sklepie złożonych na Q4 zostało ponad 1200 zamówień, i że ludzie chcieliby się dowiedzieć kiedy mogliby się spodziewać swojego egzemplarza.

16.10 nie wytrzymałem i znowu zapytałem, czy coś wiadomo na temat terminu dostawy, otrzymałem następującą odpowiedź:

Witam,
Wg informacji, jakie posiadamy, dostawa ma do nas dotrzeć w dniu dzisiejszym. Na tą chwilę nie została jeszcze przyjęta na nasz magazyn, zatem również w dniu dzisiejszym zamówienia powinny zostać realizowane.

Oczywiście termin upłynął, i kiedy wszyscy którzy zamówienia złożyli na tanio.net, allegro i grouponie swoje smartfony otrzymali, ci którzy zamówienia złożyli w komputroniku dalej nic nie wiedzieli o choćby przybliżonym terminie realizacji zamówienia. Komputronik nie wystosował żadnego oświadczenia, żadnego maila z przeprosinami, czy informacją, no więc po raz kolejny już zapytałem co się dzieje, odpowiedź komputronika:

Witam,
Niestety w związku z dużym zainteresowaniem nie udało się zarezerwować telefonu dla wszystkich Zamówień z 1 dostawy. Nowa dostawa planowana jest na jutro i wtedy też, jak tylko skompletujemy zamówienie, prześlemy dane do przelewu

Ten termin nie został dochowany, a ja już straciłem cierpliwość, i nie miałem ochoty na dalsze słuchanie kłamstw jakimi częstował mnie przedstawiciel sklepu. Jest to typowe zagranie na nasz, a w komputronik nie jest w stanie podać nawet słowa wyjaśnienia, choćby na swoim profilu na facebooku który polubiło ponad 40.00 osób, a na którym również padają pytania odnośnie sprawy:

Najlepsze miało jednak dopiero nastąpić. W piątek ze strony sklepu zniknął Quantum 4, a zamówienia na niego zostały masowo anulowane. Ciężko mi uwierzyć, że w firmie jaką jest komputronik nie było choć jednej kompetentnej osoby która mogłaby wystosować jakiegoś maila i powiedzieć jak sytuacja wygląda, po prostu czuje się oszukany, i za całą zaistniałą sytuację obwiniam wyłącznie sklep komputronik, który od tej pory będę omijał szerokim łukiem. Zresztą nie tylko ja :

Nigdy więcej nic nie zakupię w komputroniku. Zamówiłem blacka ze skórką, dzwoniłem 3 dni temu, mówią że na 17 będzie i zadzwonią. Nie dzwonili, poszedłem dzisiaj do sklepu, mówią że małą dostawę dostali i że na poniedziałek będzie bankowo. Wracam do domu, 20 min temu otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zostało anulowane.. To nie sklep to jakaś parodia
Potwierdzam problemy z Komputronikiem, u mnie to samo. 10 października zamieniono mi zamówienie na telefon bez skórki. Wczoraj rano (18 października) dzwoniłem do salonu i otrzymałem informację, że spodziewają się ok. 50 szt Quantuma (na ok. 80 rezerwacji w tym salonie). Będą wydawać w kolejności zamówień i proszą o 2-3 godziny cierpliwości. Dzisiaj mail o anulowaniu zamówienia:

"Uprzejmie informujemy, że zamówienie na wybrany przez Państwa sprzęt nie może zostać zrealizowane.
W związku z tym zmuszeni jesteśmy do jego anulowania.
Przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja naraziła Państwa na jakiekolwiek niedogodności. "

Granda i olewanie klienta. Brak jakichkolwiek komentarzy o obsłudze zamówienia, uporczywe trzymanie się wersji, że producent wycofał się całkowicie z akcji ze skórkami (co jest kłamstwem, powtórzonym kilkukrotnie przez różnych pracowników), a po miesiącu anulowanie.

Wstyd dla ciebie Komputroniku i wszystkich twoich partnerów!

Ja równiez potwierdzam. W Komputroniku nigdy nie było porządku (aż się dziwię, że kupiłem tam dotychczas dwa notebooki i tablet), ale tym razem przeszli samych siebie.
1 października anulowali moje zamówienie na wersję ze "skórką", zasłaniając się wycofaniem "kontrahenta", co było zwyczajnym łgarstwem. Na propozycję pracownika Komputronika zamówiłem znowu - tym razem bez "skórki", czekając aż do dzisiaj.
W międzyczasie (przedwczoraj) otrzymałem potwierdzenie z GoClever, że firma ta wcale nie wycofała się z ofert ze "skórką", czyli rzeczywiście pracownicy Komputronika kłamią. Wysłałem im zatem informację z GoClever z prośbą o wyjaśnienie anulowania poprzedniego zamówienia. Nie doczekałem się żadnej odpowiedzi... tzn. doczekałem: w odpowiedzi (a raczej: w odwecie) dzisiaj anulowano moje bieżące zamówienie
Cóż, pewnie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło: prędzej czy póżniej kupię jakiś telefon (nowe modele pojawiają się "jak grzyby po deszczu"), ale firmę Komputronik od dzisiaj będę omijał szerokim łukiem
Komputronik ma okropny bajzel w swoim sklepie. Problemy z gratisową skórką - niektórzy klienci musieli anulować zamówienia ze skórką i składać kolejne bez niej. U mnie zaproponowano zmianę zamówienia na niższą kwotę, czego oczywiście nie zrobiono. Zamówienie wisi tak jak w pierwszym dniu na etapie przetwarzania.
Żadnego newslettera z wyborem skórki nie otrzymałam, choć obiecano informować o zmianach na bieżąco.
Nie odpisują na maile, trzeba samemu wydzwaniać na infolinię. Totalne olewanie klienta.
I ta przesyłka... Ci którzy kupili w tanio.net mają szczęście. Komputronik zwodzi w kwestii daty wysyłki już dłuższy czas. Mialo być 11 paź., potem "w następnym tygodniu, ale na pewno do 18, proszę cierpliwie czekać", teraz otrzymuję info że może we wtorek a jak nie to w listopadzie... Jak tak dalej pójdzie to będzie w grudniu... ;p
Nigdy więcej nie kupię nic w komputroniku i żałuję że nie zdecydowałam się na zakup w tanio.net lub sklepie goclevera.
Witam
Zamówiłem niestety w komputroniku nie dość, że czekam tyle czasu i straciłem skórkę to dziś jeszcze dostałem taką informacje:

"Z przykrością informujemy iż z przyczyn niezależnych od nas zamówiony smartphone Goclever Quantum 4 do dnia dzisiejszego nie dotarł do naszego salonu. Pierwsza dostawa od producenta okazała się zbyt mała aby sprostać zapotrzebowaniom wszystkich klientów. Dokładamy wszelkich starań aby kolejna dostawa, która jest planowana na początek listopada pozwoliła nam na zrealizowanie Państwa zamówienia. Oczywiście w każdej chwili na Państwa życzenie możemy zamówienie anulować z uwagi na przedłużający się czas realizacji. Za powstałe niedogodności przepraszamy."

Pierwsze zamówienie składałem gdy nawet nie dało się wybrać koloru fona, potem zmiana na biały (bez anulacji) 3 zmiana bo brak skórek a teraz meil z wiadomością wyżej.

Pierwszy raz coś tam zamówiłem i ostatni !

pozdrawiam

ps może za miesiąc się doczekam


 

internet

Komentarze