mBank z awarią. Nie można płacić BLIK-iem, są problemy z logowaniem (aktualizacja) Strona główna Aktualności02.03.2020 13:14 mBank zmaga się z awarią, fot. Getty Images Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Klienci mBanku mogą mieć powody do niezadowolenia. W wyniku awarii system bankowości internetowej nie działa w pełni sprawnie. Problemy pojawiają się już na etapie logowania, a do tego nie działają płatności BLIK-iem. O problemach z bankowością mBank poinformował klientów na swoim Facebooku. Jak wynika z krótkiej wiadomości, problemy mają dotyczyć logowania zarówno w aplikacji mobilnej, jak i webowej oraz płatności BLIK-iem. Bank deklaruje, że system płatności kartami nie uległ awarii i w ten sposób nadal można płacić za zakupy. Jak można wywnioskować z komentarzy, niektórzy klienci w ogóle nie mogą się zalogować do bankowości, z kolei inni po zalogowaniu nie widzą wszystkich elementów systemu. Jeszcze inni zwracają przy tym uwagę, że problemy z płatnościami BLIK-iem nie są rzadkością i występują od dwóch miesięcy. Opisywana awaria jest drugim tego typu utrudnieniem dla klientów mBanku w ciągu ostatnich kilku dni. Niestety na razie nie wiadomo, jak długo potrwa przywracanie systemu do pełnej sprawności. mBank przeprosił za wszystkie niedogodności, ale nie oszacował czasu potrzebnego na naprawę. Informacja o usterce pojawiła się na Facebooku mBanku kwadrans przed godziną 11. Aktualizacja, godz. 15:00 O godzinie 14:30 mBank poinformował, że problemy zostały rozwiązane i wszystkie elementy bankowości oraz BLIK powinny już działać prawidłowo. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji Zobacz także mBank Bankowość i inwestycje 0 mBank PL Bankowość i inwestycje 1 Awaria w mBank. Nie działa BLIK, bankowość internetowa i szybkie przelewy (aktualizacja) 6 kwi 2020 Oskar Ziomek Internet 94 Alior Bank ma poważną awarię. Nie działa logowanie do bankowości (aktualizacja) 1 lip 2020 Oskar Ziomek Internet Bezpieczeństwo 26
Udostępnij: O autorze Oskar Ziomek @o.zio Klienci mBanku mogą mieć powody do niezadowolenia. W wyniku awarii system bankowości internetowej nie działa w pełni sprawnie. Problemy pojawiają się już na etapie logowania, a do tego nie działają płatności BLIK-iem. O problemach z bankowością mBank poinformował klientów na swoim Facebooku. Jak wynika z krótkiej wiadomości, problemy mają dotyczyć logowania zarówno w aplikacji mobilnej, jak i webowej oraz płatności BLIK-iem. Bank deklaruje, że system płatności kartami nie uległ awarii i w ten sposób nadal można płacić za zakupy. Jak można wywnioskować z komentarzy, niektórzy klienci w ogóle nie mogą się zalogować do bankowości, z kolei inni po zalogowaniu nie widzą wszystkich elementów systemu. Jeszcze inni zwracają przy tym uwagę, że problemy z płatnościami BLIK-iem nie są rzadkością i występują od dwóch miesięcy. Opisywana awaria jest drugim tego typu utrudnieniem dla klientów mBanku w ciągu ostatnich kilku dni. Niestety na razie nie wiadomo, jak długo potrwa przywracanie systemu do pełnej sprawności. mBank przeprosił za wszystkie niedogodności, ale nie oszacował czasu potrzebnego na naprawę. Informacja o usterce pojawiła się na Facebooku mBanku kwadrans przed godziną 11. Aktualizacja, godz. 15:00 O godzinie 14:30 mBank poinformował, że problemy zostały rozwiązane i wszystkie elementy bankowości oraz BLIK powinny już działać prawidłowo. Internet Udostępnij: © dobreprogramy Zgłoś błąd w publikacji