mpCRM 18.11.6

Strona główna Mac Firma Programy do prowadzenia firmy
Pobierz program
Asystent może proponować instalację ofert reklamowych, na które nie musisz wyrażać zgody w celu pobrania programu. Możesz też użyć linków bezpośrednich bez asystenta (przycisk obok). W przypadku omyłkowej instalacji niechcianego oprogramowania polecamy skorzystanie z naszego poradnika.

mpCRM to program klasy CRM, czyli system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i przetwarzanie bazy kontaktów (osoby, firmy, partnerzy), planowanie zadań z nimi związanych, prowadzenie historii kontaktów, organizowanie kampanii reklamowych, przeprowadzanie mailingów itp.

Oprogramowanie mpCRM posiada zintegrowany system do wysyłania newsletterów i mailingów. Dzięki temu, nie potrzebujesz żadnych dodatkowych aplikacji ani rozwiązań online, by przeprowadzać kampanie mailingowe. mpCRM pozwala również na masowe rozsyłanie wiadomości SMS. Dzięki temu, bardzo prosto można przeprowadzić kampanię SMS-ową. Jako jedno z nielicznych rozwiązań na rynku, program umożliwia również na odbieranie wiadomości SMS. Aby z tego skorzystać, należy posiadać odpowiednie konto u naszego partnera SMS.

Aplikacja dostępna jest dla systemów Windows oraz OS X, a dzięki elastycznemu modelowi licencjonowania, może być wykorzystywany na dowolnym wspieranym systemie, w ramach tej samej licencji. Program umożliwia pracę sieciową - przez wielu użytkowników jednocześnie. Jego bazy danych mogą znajdować się za tym samym komputerze (wbudowana baza danych SQLite oraz Firebird) lub też można podłączyć się do dowolnej wspieranej bazy SQL. mpCRM obsługuje bazy: MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Firebird, Interbase, MS SQL (tylko w środowisku Windows).

Najważniejsze funkcje programu

  • Prowadzenie bazy kontaktów; W bazie możesz przechowywać informacje o dowolnie wielu osobach, firmach, partnerach, czy też potencjalnych klientach; Możesz notować różne informacje na ich temat, np. oznaczać zgody na przetwarzanie danych osobowych, czy też na wysyłanie wiadomości marketingowych;
  • Tworzenie tematów, czyli poszczególnych zdarzeń, nad którymi pracujesz. Tematem może być np. próba pozyskania nowego klienta. W ramach każdego tematu możesz gromadzić różne informacje, w tym całą historię kontaktów z danym klientem, monitorować postęp jego zdobywania, notować różne istotne informacje, jak np. czas poświęcony na zdobycie klienta;
  • Tworzenie kampanii, czyli grupy tematów związanych z jakimś wydarzeniem. Kampanią może być np. grupowy mailing, lub "obdzwanianie" klientów, w związku z wprowadzeniem nowego produktu na rynek itp. W ramach danej kampanii tworzy się tematy, związane z konkretnym klientem;
  • Planowanie zadania do wykonania - czyli tworzyć pewnego rodzaju kalendarz zadań; Każde zadanie do wykonania może mieć priorytet, typ, opis, posiadać dodatkowe załączniki itp. mpCRM może przypominać Ci o terminach wprowadzonych zadań;
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!