Nowe badanie graczy pokazuje, że statystyki z gry są lepsze podczas korzystania z ustawień dźwięku SuperHuman Hearing od Turtle Beach

Strona głównaNowe badanie graczy pokazuje, że statystyki z gry są lepsze podczas korzystania z ustawień dźwięku SuperHuman Hearing od Turtle Beach
09.08.2021 15:06
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Informacja prasowa

Wiodący producent akcesoriów do gier Turtle Beach Corporation (Nasdaq: HEAR) ogłosił w piątek 30 lipca 2021, że unikatowe, opatentowane ustawienie dźwięku Superhuman Hearing® znacznie poprawia wyniki osiągane w grach.

bEJlumNx

W niedawnym badaniu przeprowadzonym we współpracy z Real Industry (edukacyjną organizacją non-profit, która stara się polepszyć interakcje pomiędzy studentami a przemysłem gamingowym),Turtle Beach poddał próbie ponad 100 studentów grających w różne popularne gry, w tym Call of Duty, Apex Legends i Fortnite, aby zobaczyć, jaki wpływ na ich skuteczność w grze miało użycie Superhuman Hearing. SuperHuman Hearing od Turtle Beach wzmacnia kluczowe dźwięki w grze, takie jak zbliżające się kroki wroga, przeładowanie pobliskiej broni, nadjeżdżające pojazdy wroga ze wsparciem i nie tylko. Badanie wykazało, że przy włączonej funkcji Superhuman Hearing gracze zwiększyli swój średni czas rozgrywki o prawie 20% i poprawili swoje statystyki w grze o ponad 40%.

"Te ostatnie wyniki badań odzwierciedlają nasze wcześniejsze ustalenia, które pokazują, że SuperHuman Hearing Turtle Beach zapewnia przewagę nad konkurencją i pozwala dłużej pozostać w grze" – powiedział Juergen Stark, prezes i dyrektor generalny Turtle Beach Corporation. "Gry stały się coraz bardziej konkurencyjne i każda przewaga, jaką można uzyskać, ma znaczenie, a Superhuman Hearing zapewnia tę przewagę dzięki precyzyjnemu dźwiękowi. Dzięki możliwości wcześniejszego usłyszenia, skąd nadchodzi wróg, będziesz lepiej przygotowany na starcie i masz większe szanse na wygranie wymiany, i dlatego SuperHuman Hearing jest ważniejszy niż kiedykolwiek dla graczy.

Turtle Beach Stealth 700 Gen 2
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Superhuman Hearing to kluczowa funkcja wielu zestawów słuchawkowych do gier Turtle Beach i ROCCAT, w tym najlepiej sprzedających się bezprzewodowych zestawów słuchawkowych Turtle Beach Stealth 700 Gen 2Stealth 600 Gen 2 dla konsoli Xbox i PlayStation® oraz zupełnie nowego Syn Pro Air firmy ROCCAT bezprzewodowego zestawu słuchawkowy do gier z dźwiękiem przestrzennym 3D. Firma Turtle Beach zaprezentowała również niedawno zupełnie nowy kontroler Recon™ dla konsoli Xbox, z funkcją Superhuman Hearing, która zapewnia wiele dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Turtle Beach, które działają z każdym podłączonym zestawem słuchawkowym.

 Stealth 600 Gen 2 dla konsoli Xbox i PlayStation®
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Stealth 600 Gen 2 dla konsoli Xbox i PlayStation®

W maju 2021 r. Turtle Beach i Real Industry przeprowadziły wirtualne wydarzenie o nazwie Turtle Beach Superhuman Hearing Challenge. Spośród ponad 400 kandydatów wybrano ponad 100 graczy z całego kraju, a uczestnicy badania zostali zaproszeni do przetestowania i określenia wpływu technologii audio Superhuman Hearing na wydajność rozgrywki. Studenci biorący udział w badaniu wskazali, że grali w gry, w tym APEX Legends, Fortnite i Call of Duty: Cold War na konsolach Xbox i PlayStation. Studenci grali w gry przez godzinę bez funkcji SuperHuman Hearing i dokumentowali swoje statystyki. Następnie studenci powtórzyli proces z włączoną funkcją Superhuman Hearing w Turtle Beach. Nieco ponad połowa uczestników grała w wybraną przez siebie grę na Xboksie, a 45% grało na PlayStation.

Syn Pro Air firmy ROCCAT
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Syn Pro Air firmy ROCCAT

"Testując wpływ Superhuman Hearing, staraliśmy się ustalić, czy technologia Turtle Beach daje graczom przewagę w pierwszoosobowych grach akcji, o czym świadczy liczba przeciwników, których byli w stanie pokonać, oraz długość rozgrywki" – powiedział Humera Fasihuddin. , Główny Projektant, Real Industry. "Wyniki pokazują, że przy wyłączonym słuchu nadludzkim większość uczniów miała współczynnik zabicia/śmierci (KDR) wynoszący 1,9 lub mniej. W przeciwieństwie do tego, gdy włączony jest Superhuman Hearing, liczba graczy ze współczynnikiem K/D 4,0 lub wyższym wzrosła ponad dwukrotnie. KDR to powszechny wskaźnik używany w grach akcji pierwszoosobowych i Battle Royale, który mierzy skuteczność gracza w pokonywaniu wrogów.

bEJlumNz

Pani Fasihuddin dodała: "Współpraca z Turtle Beach była fantastyczna, a po wydarzeniu uczniowie mieli okazję porozmawiać z kluczowymi członkami zespołu Turtle Beach, którzy odpowiadali na pytania dotyczące branży gier i akcesoriów oraz zdradzili niektóre tajniki branży gier. Było to bardzo pouczające, rozwijające, ale jednocześnie przyjemne doświadczenie dla wszystkich zaangażowanych studentów, a także działanie, które wszystkich podekscytowało na myśl o potencjalnej opcji rozwoju kariery.

W Turtle Beach Superhuman Hearing Challenge reprezentowanych było 78 różnych uczelni, od małych szkół prywatnych po duże szkoły publiczne. Uczestnicy pochodzili z 32 różnych stanów, przy czym połowa studentów zapisała się na kierunki artystyczne i humanistyczne, a druga połowa na kierunki STEM (kierunki ścisłe)

Informacja prasowa

Programy

Aktualizacje
Aktualizacje
Nowości
Udostępnij:
bEJlumOv