Łowca Okazji: Gearbest.com nie gryzie!

Ostatnio panuje dość duża posucha w moim domowym laboratorium testowym. Złożyło się na to szereg zdarzeń w życiu prywatnym i nie tylko. Po prostu nie mam teraz tak dużo wolnego czasu, aby skupić się na moim ulubionym hobby — testowaniu. Są priorytety :)

Na co teraz mogę sobie pozwolić, to mój cykl Łowca okazji, w którym informuje o aktualnych promocjach/kuponach w zaprzyjaźnionym serwisie Gearbest.com i innych, które wyniucham w sieci.

reklama

Dla tych, co się nie orientują, wspomnę, że Gearbest jest niczym chiński Amazon. Duża ilość towaru w niskich cenach. Przymiotnik “chiński” nie powinien już przerażać (cło, VAT), ponieważ część asortymentu sklepu znajduje się w magazynach w Europie — w tym także w Polsce.

A nawet jeśli zdecydujemy się na wybór produktu z magazynu z Chin, to przy droższych zakupach możemy wybrać opcje wysyłki Priority Line, która chroni nas przed naliczeniem dodatkowych opłat celno-skarbowych. Choć dostawa może trwać nawet do 21 dni roboczych, to warto ją rozważyć, aby uchronić się przed dodatkowymi 23% podatku VAT od wartości przesyłki (jeśli przekracza ona wartość 22 euro).

 
Gearbest można płacić na wiele różnych sposobów: kartą, przelewem, usługą PayPal, a nawet naszym rodzimym Przelewy24!

Podczas składania zamówienia, warto zwrócić uwagę, z którego magazynu wyjedzie do nas towar. Nazewnictwo europejskich magazynów jest dość intuicyjne, dlatego też warto zerknąć na poniższą listę. Koszty towarów i wysyłki mogą się różnić, dlatego ZAWSZE przed dokonaniem ostatecznego wyboru, warto prześledzić ceny w innych lokalizacjach.

Lokalizacje magazynów (Warehouse):

  • G-W-2 - Niemcy
  • G-W-3 - Anglia
  • G-W-4 - Polska
  • G-W-10 - Polska (nowy!)
  • G-W-5 - Czechy
  • G-W-6 - Francja
  • G-W-13 Hiszpania

Jednym z największych pozytywnych aspektów tego sklepu, to kupony promocyjne, które czasami potrafią obniżyć już atrakcyjną o kilkanaście procent. Takie kupony rabatowe dla danego towaru wpisuje się podczas końcowej realizacji zamówienia. Warto pamiętać, że można wpisać tylko jeden kupon w zamówieniu, więc jeśli chcemy kupić dwa towary w obniżonej cenie musimy rozbić je na dwa osobne zamówienia.

Gearbest, aby przekonać swoich klientów do dzielenia się opiniami na temat zakupionych produktów stworzy specjalny program, w którym nagradza swoich klientów punktami za różne aktywności (więcej informacji znajdziecie tu). Zdobyte punkty możemy wykorzystać podczas składania zamówienia, aby jeszcze obniżyć końcową sumę.

Czerwiec na Gearbest zapowiada się naprawdę gorąco. Prócz standardowych wyprzedaży i kuponów, ma pojawić się kilka nowych marek, które nigdy wcześniej nie były dostępne na półkach tego sklepu.

Poniżej znajdziecie link, w którym co kilka dni aktualizuję bazę kuponów!

LINK

  

porady
reklama

Komentarze