r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

13 odsłona CDN OPT!MY

Strona główna Aktualności

Podczas gdy inni producenci unikają oznaczania wersji swoich produktów "pechową" 13-tką, nowa CDN OPT!MA nie tylko została oznaczona tym numerem ale nawet wydana o godzinie 13:13. Najważniejsze zmiany w 13. wersji tego popularnego pakietu do prowadzenia firmy to nowe moduły Obieg Dokumentów i Pulpit Menadżera.

Obieg Dokumentów to moduł wzbogacający pakiet o możliwość ewidencjonowania wszelkiego rodzaju dokumentów, załączanie skanów, plików oraz ich opisywanie w dowolny sposób. Użytkownik może z poziomu CDN OPT!MA wskazać na dokument, który jest w skanerze i komendą uruchomić skaner. Docelowo moduł ten będzie wspierać nie tylko zarządzanie biblioteką dokumentów, ale również zarządzać procesami związanymi z ich obiegiem. Z kolei Pulpit Menadżera to narzędzie dostępne w modelu usługowym (CDN Online), dzięki któremu kadra zarządzająca lub właściciele przedsiębiorstw mogą zdalnie podejmować decyzje w oparciu o bieżące dane zgromadzone w systemie CDN OPT!MA. Prezentacja informacji odbywa się za pośrednictwem silnie zabezpieczonych stronach internetowych. Taki podgląd danych mogą udostępnić również swoim klientom biura rachunkowe. Pełną listę zmian znaleźć można na stronie producenta.

CDN OPT!MA to rozbudowany pakiet kompleksowo wspomagający zarządzanie firmą, obsługę sprzedaży i magazynu, każdego rodzaju księgowości, działu płac i kadr oraz zarządzanie relacjami z klientami. Modułowa budowa pakietu pozwala dobrać funkcjonalność do potrzeb i specyfiki danej firmy. W jego skład wchodzą moduły: Kasa/Bank, Faktury, Detal, Handel, CRM, Księga Podatkowa, Księga Handlowa, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Obieg Dokumentów, Analizy, Pulpit Menedżera, Biuro Rachunkowe. CDN OPT!MA oferuje szeroki wachlarz wbudowanych analiz, możliwość budowania własnych raportów oraz współpracę z wieloma aplikacjami zewnętrznymi (np. arkuszami kalkulacyjnymi). Rozwiązanie to jest dedykowane dla małych i średnich firm, w tym również dla firm usługowych, jednostek budżetowych oraz biur rachunkowych.

Z funkcjonalnością najnowszej OPT!MY będzie można zapoznać się podczas cyklu konferencji organizowanych pod hasłem Mała firma potrzebuje tego samego co duża, ale szybciej, lepiej, taniej. Konferencje będą odbywać się w dniach 6-16 listopada w Olsztynie, Koszalinie, Siedlcach, Opolu, Częstochowie, Łodzi, Zamościu, Rzeszowie i Krakowie.

Wersję testową najnowszej OPT!MY można pobrać w dziale PROGRAMY -> Firma -> Pakiety do prowadzenia firmy

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.