Blog (4)
Komentarze (6)
Recenzje (0)
@BlazkNa jak długo Play może wyłączyć Wasz numer telefonu???

Na jak długo Play może wyłączyć Wasz numer telefonu???

26.06.2013 16:41

Mam dla Was taką ciekawostkę:

Na jak długo Play może Wam wyłączyć numer podczas przejścia z Play Mix na Play na Kartę?

20 dni !!!

Tak długo czekałem na ponowne włączenie numeru i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji... To się nazywa troska o dobro klienta!

Numer telefonu w dzisiejszych czasach jest jak Pesel, przypisany do konkretnej osoby. Dzięki możliwości przenoszenia numeru staliśmy się elastyczni, poszukując najtańszej oferty na rynku nie zmieniamy numeru tylko często w ciągu 24 godzin znajdujemy się u innego, lepszego operatora. Tymczasem pracownicy sieci Play są zdolni do tego by odłączyć numer telefonu użytkownikowi swojej sieci, a następnie nie potrafią go z powrotem włączyć.

Trwało to prawie 3 tygodnie, od kiedy odłączono mi numer, a dzwoniący słyszy w słuchawce komunikat "Nie ma takiego numeru". Już 5‑krotnie składałem reklamację, ponaglenia, wydałem już 10 zł na rozmowy z konsultantami od których słyszę iż "Mamy miesiąc na rozpatrzenie Pana reklamacji". Najgorsze jest jednak, iż z numeru tego korzystałem również jako firmowego, przez co tracę możliwość kontaktu z klientami.

Jest to nie do pomyślenia, iż operator który chwali się największą liczbą przenoszonych numerów do swojej sieci nie potrafi rozwiązać szybko problemu z odłączeniem numeru z winy swojego pracownika. Konsultanci w salonach się tylko dziwią, jak do tego mogło dojść, ale nikt nie był mi w stanie pomóc. Chciałbym Was przestrzec przed fioletowym operatorem i brakiem kompetencji niektórych pracowników tej sieci.

Na koncie mixa znajdowało się ok. 50 złotych, które Play w tym okresie sobie przywłaszczył. Ale najgorsze w tym jest to ukradli mi również numer telefonu, gdzie na zgłoszeniu mam wyraźnie napisane, iż była to migracja na kartę.

Poza tym nikt mnie nie poinformował kiedy ponownie włączą mi numer. Nieuprzejma Pani konsultantka poinformowała mnie iż mają miesiąc na rozpatrzenie mojej reklamacji oraz iż nic nie są w stanie zrobić i trzeba czekać. Oczywiście po złym ocenieniu jej w ankiecie sms za kilka dni zadzwoniła do mnie inna konsultantka z kontroli jakości pracowników dopytując się skąd taka ocena.

A za co mam niby wystawić pracownikom Play dobrą ocenę. Liczy się dla mnie finalne zakończenie, a nie srata gadanie i PRowskie głaskanie po głowie. Konsultanci twierdzą, iż mogą tylko wysyłać ponaglenie do działu technicznego... oczywiście w trosce o dobro klienta!

Proszę o komentarze, gdzie mógłbym zgłosić tą sprawę, by w przyszłości takie sytuacji się nie powtórzyły u innych użytkowników.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)