r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Asystent CRM 2016 16.11.7

Strona główna Windows Firma Zarządzanie relacjami z klientami CRM
Pobierz program wersja stabilna (32-bit) zabezpiecz pobieranie

Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi.

Galeria programu

Umożliwia drukowanie różnorodnych raportów oraz przeglądanie rozbudowanych statystyk. Wyposażony jest w moduły takie jak: dane kontaktowe, książka korespondencji, planowanie zadań. Asystent CRM pozwala na tworzenie grup kontrahentów, projektowanie własnych tabel do przechowywania dowolnych danych. Kolejne możliwość programu to m.in.: tworzenie wielu baz danych, synchronizacja danych, eksport danych do znanych formatów w tym do arkuszy kalkulacyjnych, możliwość pracy z urządzeń przenośnych USB.

Wybrane możliwości programu

  • rozbudowane dane kontaktowe
  • możliwość prowadzenia wielu firm, zakładanie wielu baz danych
  • komunikator, archiwum komunikatora
  • baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych
  • szyfrowanie danych własnym kluczem
  • prowadzenie historii kontaktów
  • dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • dziennik logów, administrowanie uprawnieniami
  • kursy walut online
  • kalendarz
  • praca bez serwera oraz w sieci LAN (bez serwera)
  • możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird
  • funkcja exportu i importu danych
  • statystyki dla użytkowników
  • obsługa grup
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #24 26.02.2016 11:53

możliwość prowadzenia wielu firm i wielu baz danych. dla mnie super.polecam

  #23 15.02.2016 10:00

Mam licencją dożywotnią i jestem z niej bardzo zadowolona. Najważniejsze że program jest prosty i intuicyjny śmiało mogę polecić przyszłym użytkownikom

  #22 27.01.2016 07:41

Używam programu od 2010 roku i powiem że nie miałam żadnych problemów. Tylko aktualizacje są za częste no ale coś za coś. Na początku skorzystałam ze szkolenia zdalnego na którym Pan nauczył mnie obsługi programu i pracuje po dziś dzień i będę pracowała nadal. Biuro obsługi klienta , naprawę godne polecenia. CRM to profesjonalna baza danych.

  #21 19.03.2014 22:41

@nie_za_dobrze (niezalogowany): Jest w tym trochę racji. Niestety trzeba mieć dużo uporu, żeby wytrwać mimo tylu rażących błędów i niedociągnięć. Zdaję sobie sprawę, że część użytkowników nie wychwytuje tych bubli i chyba na to też liczy producent...

  #20 23.12.2013 21:33

2 i pół roku pracowałem jak wdrożeniowiec w pewnej firmie w Warszawie na Trembeckiej. W nowej firmie mniej więcej pól roku temu zakupiliśmy program A.CRM i tak czytając te komentarze to widze, że niektórzy uzytkwonicy są niepoważni ja miałem czas ,zeby przetestować program w wersji Trial . Sam się złapałem na swoją głupotę - zadzwoniłem do obsługi bo nie wierzyłem czy ktokolwiek odbierze telefon ....udało się... zgłosiłem problem z roząłczaniem sesji z bazą danychy. Po analizie przez personel dostałem informację abym skontaktował się ze sowim usługodawcą hostingowym, na którym trzymałem bazę i poprosił go aby moja usługa nie była rozłaczana po 60 sekundach po drobnych zmianach o dziwo udało się. Program nie rozłacza sie i jest dobrze. Wielkie gratulacje dla obsługi technicznej, że ktokolwiek zrobił prosty program w takiej cenie. Najtańszy system tego typu na rynku to koszt 1 tys zł z jedną licencję. Tutaj macie za 1/3 ceny :))

Komentarze do poprzednich wersji

  #19 15.11.2013 13:48

Program mamy w zainstalowany w firmie na 3 komputerach i od 2 lat problemów nie ma:)
Na pewno przedłużymy licencję na kolejny rok. Duży plus za bezpłatną pomoc techniczną
z której często musiałam korzystać zwłaszcza na początku użytkowania.

  #18 11.11.2013 20:59

program zawsze można pobrać przed kupnem i przetestować ja tak zrobiłem i wszystkie funkcje działają. Po jednej aktualizacji zniknęła mi baza. skontaktowałem się z pomocą podłączyli sie do mojego komputera i wszystko gra :)

  #17 09.11.2013 18:44

testowałem większość programów dostępnych na rynku, owszem były lepsze wydajniejsze ale myślę, że jak porównamy programy w tej samej cenie to asystent jest bezkonkurencyjny. Nie miał kilku funkcji ale po kontakcie z pomocą techniczną zostało to uzupełnione.
Już 3 rok pracujemy na Asystencie na 4 stanowiskach i nie ma większych problemów.

  #16 27.08.2013 11:35

jest to naprawdę zły program z naprawdę złą pomocą techniczną i naprawdę nie nadaje się do niczego. program ma bardzo dużo błędów, część funkcji nie działa. właściwie nie ma takiego tygodnia, żeby coś nam się w tym programie nie posypało. uważajcie na aktualizacje - najczęściej bardziej utrudniają niż pomagają. pracownicy bardzo niekompetentni. na rozwiązanie podstawowych problemów trzeba czekać i czekać. finalnie po wielu wielu prośbach, telefonach i mailach z przypomnieniami, potrafią odpisać jedynie "problem został rozwiązany" (chociaż niekoniecznie jest zgodne z prawdą).

  #15 31.07.2013 17:01

Zgadzam się z wypowiedzią koleżanki @@@ użytkowniczka

Na początku jest fajnie - tyle funkcji za małe pieniądze. Myślałem, że super! A jednak nie.... Po czasie okazuje się, ze pojawiają się błędy w Asystent CRM. Dla przykładu podczas pracy na koncie e-mail nagle pojawiło mi się okienko z błędem (długi komunikat w języku ang.). Wiec robię zrzut ekranu i wysyłam do firmy NAOMISOFT. Czekam kilka dni i nic. Piszę maila ponaglającego i też nic. Wiec dzwonię i pytam się o co chodzi, bo pracować nie można. Otrzymuje informacje, że przekazano do działu informatycznego, na tym koniec. Jak zapytałem co teraz robić, dostałem informacje, że należny poczekać na analizę problemu od informatyków. Do dnia dzisiejszego nie rozwiązano go (a upłynęło 6 m-cy !!!). Ponadto zaczęły się pojawiać kolejne błędy. Zmuszony wyższą koniecznością odinstalowałem ten "niby" CRM.

@@@ NAOMISOFT - jak się wypuszcza oprogramowanie dla firm, powinno być stabilne w działaniu! To nie "oprogramowanie dla dzieci", żeby się z nim użytkownik musiał "użerać". Przez te błędy straciłem tylko dużo czasu. Jak wiadomo, czas to pieniądz. Proszę moje słowa przemyśleć - pozdrawiam [Adam].

  #14 20.07.2013 16:16

Pół roku temu właściciele firmy, w której pracuje zlecili mi, żebym znalazła w miarę prosty program crm dla pracowników. znalazłam asystenta. oczywiście po przedstawieniu ceny właściciele byli bardzo skorzy do zakupu. Firma zakupiła więc kilka licencji. Pół roku później pracownicy, którym wprowadziłam ten program błagają o zmianę, a od firmowego informatyka dzień w dzień dostaje bardzo rozgoryczone informacje o tym jak bardzo nie chce pracować na tym programie.

Już nie będę wymieniała błędów i problemów które wiążą się z tym programem, bo szkoda przestrzeni. Podam tylko przykład: chcieliśmy skonfigurować program tak, żeby dało się z niego dzwonić (ten kto używa wie, że w programie jest taki przycisk przy numerze telefonu), nie potrafiliśmy jednak zrobić tego samodzielnie, więc zadzwoniliśmy do działu technicznego meteorytu i pytamy: "jak to zrobić, żeby skorzystać z tej funkcji dzwonienia za pomocą programu?". odpowiedź pracownika działu technicznego meteorytu: "a da się tak?"

Bardzo szczerze i z dobrego serca odradzam zakup tego programu każdemu, kto poważnie traktuje swoją pracę. Autorzy tego programu zrobili sobie z nas żarty...

  #13 09.05.2013 11:46

Mam licencją dożywotnią i jestem z niej bardzo zadowolona. Najważniejsze że program jest prosty i intuicyjny śmiało można polecić przyszłym użytkownikom :)

  #12 09.12.2012 18:07

Używam tego programu od 2007r. i mogę z czystym sumieniem polecić.

  #11 10.08.2012 15:37

Nie powiem, dla jednoosobowej działalności gospodarczej jak najbardziej na pewno będzie program pomocny. Dodatkowy atut, że można "podpiąć" inne oprogramowanie tego producenta np. faktura. Testowałem jeden dzień i wydaje mi się, że w miarę OK.

Hmm... zastanawiam się nad zakupem. Może wypowie się ktoś, co używa już go dłuższy czas. Jak wygląda sprawa błedów/stabilności programu - występują?

  #10 19.03.2012 17:41

Wersja Testowa (Trial) oznacza testowanie programu w pełnej wersji przez 30 dni.

  #9 08.02.2012 13:22

witam program Asystent CRM mozna sciagnac za free ale prosze mi powiedziec czy to jest wersja testowa i za ok miesiac przestanie funkcjonowac?

  #8 11.09.2011 10:39

Jeśli mówisz o Outlooku to widać, że nie odpalałeś tego programu. Chyba, że jesteś jednoosobową firmą bez możliwości rozwoju to odbieranie i wysyłanie email ci wystarczy.

  #7 21.08.2010 12:37

Nie ma to jak reklamować własny produkt, co nie chłopaki?
Jeśli planujesz założenie firmy, wystarcza Ci BARDZO DUŻO udogodnień to po prostu kup sobie outlook-a - wystarczy Ci w zupełności
CRM to coś znacznie więcej niż tylko historia kontaktow z klientem

  #6 27.07.2010 19:58

Prawdziwy CRM kosztuje i jest oparty na platformie Lotus Notes

  #5 06.03.2010 22:56

Kolejny baza kontaktów, którą nazwano CRM... Ludzie CRM to zdecydowanie więcej.

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.