r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Autodesk Maya 2017

Strona główna Windows Grafika Modelowanie 3D
Pobierz program wersja stabilna (64-bit) zabezpiecz pobieranie

Maya to znakomity pakiet narzędzi przeznaczony do modelowania, symulacji, animacji i renderowania grafiki 3D, wykorzystywany do tworzenia efektów specjalnych w filmach, trójwymiarowych modeli i obiektów w grach komputerowych, a także animacji flash itp. Poza standardowymi funkcjami spotykanymi również w innych programach tego typu Maya pozwala na łatwą symulację takich obiektów i zjawisk jak ciecze, gazy, tkaniny, sierść oraz różnego typu kolizje - wgniecienia, odkształcenia i inne.

Galeria programu

Uwaga

  • Wersja testowa pozwala na korzystanie z programu przez okres 30 dni.
  • Studenci mogą uzyskać darmową licencję edukacyjną na oprogramowanie Autodesk na stronie Autodesk dla studentów.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

teraz modelowanie mi przypomina nieco modelowanie w programie 3DS max
za wolno się zamyka
ocena użytkownika

Maya 2015 SP3 ma teraz narzędzie do cięcia poligonu takie jak w 3ds maxie

teraz modelowanie mi przypomina nieco modelowanie w programie 3DS max
Bo zaimplementowano modeling toolkit i cut tool tnie poligon nie tylko krawędzie bryły,ale też środek.
Dodano Target Weld tool- tzw:spawanie,slide tool- tzw ślizganie krawędzie na bryle oraz napisano service pack 3 dla tej Aplikacji a więc w tej wersji modeluje mi się znacznie wygodniej niż w pozostałych edycjach wydanych przez firmę Autodesk.
Wymaga mocnego sprzętu:Ja używam AMD FX 8350 procesor a więc mi wystarczy jak narazie

09.08.2014 22:40 | Recenzja do wersji 2015 SP3
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
gooorylan1   4 #84 03.09.2016 02:59

Maya 2016 Extension 2 Service Pack 1 wyszedł

  #83 13.06.2016 17:24

@Tiamat (niezalogowany): Uwierz że symulacje i rendery sie nie robi na "jednym z najdroższych" tylko całej sieci serwerów które mają po paredziesiąt ale kilka rdzeni :)

gooorylan1   4 #82 19.10.2015 11:30

Zastanawiam się jakby (Intel Core i7 Skylake) poradziłby sobie z renderowaniem w tym programie Autodesk Maya 2016

podejrzewam,że szybko by renderował obrazy przetwarzane w mental ray w maya 2016 - mój AMD Fx - nie narzekam,ale mogło by być lepiej

gooorylan1   4 #81 19.10.2015 11:24

Autodesk Maya 2016 ma system rzeźbienia - sculpting.
ta wersja może renderować smooth mesh preview: Ale uwaga - trzeba pobrać do niej najnowszy plugin mental ray service pack 2 ze strony Autodesk: http://knowledge.autodesk.com/support/maya/downloads/caas/downloads/content/auto...
miałem taki śmieszny problem,że mental ray mi renderował obiekty na czarno - a mam Autodesk Maya 2016 z service packiem 4 zainstalowanym:
dlatego abyście pozbyli się tego problemu co ja miałem trzeba zainstalować (Mental Ray SP2) - ze strony producenta i Maya już będzie renderować w mental ray bez problemu: wiem co mówie bo czytałem na amerykańskim forum: mieli dokładnie ten sam problem co ja.
Dodatkowo usprawnione zostało narzędzie multi cut do cięcia poligonu - można ciąć teraz nie tylko krawędzie bryły ale i sam środek

także.

Autor edytował komentarz.
gooorylan1   4 #80 16.05.2015 16:50

https://www.youtube.com/watch?v=1ypYi0cF0iE : mój link do moich tutoriali do programu maya 3d 2016

  #79 12.05.2015 13:20

Po zainstalowaniu jest tylko Output Window

  #78 10.09.2014 01:48

@kamcio123485 (niezalogowany): niestety, 1 klatka na godzinę.Klatek mam 2000.Komputer pracuje dzień i noc, i nic nie zapowiada przyśpieszenia jego pracy. Cycles ...to koszmar.Zacina się na particles.Chyba po to one są by z nich korzystać.Ktoś robiąc ten program zapomniał, że Blender jest dla nas, a nie, my dla niego.Rec ...też niewypał.A komputer jeden z droższych.Stacjonarny.Window 7.Na noc go teraz usypiam, a rano budzę do pracy .Cuda też nie robią cudów.

  #77 18.04.2014 23:28

@Anonim (niezalogowany): VIRTUAL MAGIC - Złote Krople - premiera 2014

gooorylan1   4 #76 17.04.2014 13:42

maya 2016 ma bardziej zorganizowany interface i nowe narzędzia do poligonów - multi cut tool
wersja 2016 ma wbudowany system do rzeźbienia brył - Sculpting

Autor edytował komentarz.
  #75 06.12.2013 22:49

@samonek4: NIE UCZ SIĘ BLENDERA NIE WARTO NIE MA NA TO PRACY NIESTETY NAJLEPIEJ OD RAZU MAYA I 3DSMAX BO PÓŹNIEJ WSPOMNISZ MOJE SŁOWA A BĘDZIE SIĘ CIĘŻKO ODZWYCZAIĆ

  #74 12.11.2013 09:06

szkoda, ze w Polsce nie produkuje się filmów animowanych..

  #73 25.03.2013 18:48

nie myślcie że robię reklamę tych aplikacji,ale podaje ważne informację z mojego doświadczenia,bo już kiedyś instalowałem 3ds maxa na windows 8 i inne programy to ten system 8 jeszcze nie jest w stanie ich uruchomić a windows vista to można na niej teraz prawie wrzystkie nawet te poprzednie programy uruchomić..
tnz: poprzednie wersje.

  #72 25.03.2013 18:42

Autodesk wydał Autodesk Maya 2013 SP2-(maya service pack 2)
i bardzo dużo błędów i bugów zostało usuniętych..
stronka do dobrania sp2 maya 2013 to: http://usa.autodesk.com/

  #71 19.09.2012 04:55

Na stronie producenta oprogramowania http://students.autodesk.com po zarejestrowaniu sie jako student
mozna sobie sciagnac program w zakladce Free Foftware (Autodesk Maya 2013) i wygenerowac klucz przedluzajacy wersje chyba ponad rok i sobie przestudiowac program a nie 30 dni dla zwyklych internautów,a pozniej znow to przedluzyc na drugim roku studiów.

samonek4   3 #70 11.06.2012 12:25

Ten program jest niesamowity. Interfejs tego programu zapiera dech w piersiach....Zainstalowałem sobie 3ds Max 2012, Maya 2012 oraz Blendera 2.67.

3ds Max - dobry ale jest mniej intuicyjny niż Maya,
Maya 3D - ma piękny intuicyjny interfejs oraz wydaję mi się łatwiejsza do opanowania.
Blender - fajny ale trochę inny od pozostałych.

W tej chwili uczę się Blendera bo wydaje mi się najmniej skomplikowany od pozostałych....ale kiedyś przesiądę się na Maya 3D.

Pamiętajmy jednak że to nie program ale jego znajomość oraz nasze zdolności artystyczne decydują o ostatecznym wyniku....

adolek17   2 #69 13.04.2012 19:32

Jest już do pobrania wersja 2013.

  #68 12.04.2012 15:19

Bierz Maya 2012 lub czekaj na 2013. ja zaczynałem w 3DSMax 2, ale obecnie w siecze na Majce 2012. I nie zamierzam wracać do maxa, bo zajmuje się filmami na poważnie. Obecnie to jestem zabiegany ze sprawami zmazanymi z zakładaniem studia, a kasę już mam, licencje, ale czekam na dostawę stacji do renderingu.

PS. CO do mayki mam 4 programistów co znają phytona i piszą nie takie pierdoły.

  #67 29.01.2012 21:38

Chce sobie kupic ten program ale nie wiem ,czy nie ma innych troche mniej profesjonalnych

  #66 26.11.2011 10:18

Mam pytanie. Co trzeba zrobić żeby pokazało poligony ??

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.