r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Chętni mogą pomóc przy grze Wasteland 2

Strona główna Aktualności

Chris Avellone, producent między innymi niezapomnianego Planescape: Torment, z projektem Wasteland 2 pomaga Brianowi Fargo powrócić w chwale do jego dawnej, uznanej marki. Wraz z deweloperami ze swojego studia inXile Entertainment obaj chcieliby się głównie skupić na najważniejszych aspektach gry, więc postanowili przeprowadzić eksperyment — do współpracy przy tytule zapraszają graczy, szczególnie ze smykałką do tworzenia modeli 3D.

Co tydzień artyści z ekipy przedstawiać będą im szkice obiektów z gry, które chętni mogą zacząć odzwierciedlać w trzech wymiarach. Przygotowano zestaw wytycznych, aby wszystkie kreacje były w miarę spójne, obowiązkowo trzeba również zapoznać się z technologią Unity, na bazie której Wasteland 2 jest robione. Wszelkie kreacje należy w trakcie wrzucania do Unity Asset Store opatrzyć odpowiednią adnotacją, a potem zostaną wybrane najlepsze propozycje spośród zgłoszonych. Ich twórcy po pierwsze zarobią na modelu tyle, ile sobie ustalili (jeśli naturalnie nie przesadzili ze stawką), a po drugie będą oczywiście uwzględnieni na „liście płac” widocznej po skończeniu gry. Niewykorzystane obiekty 3D nie przepadają, a pozostają w ofercie sklepu, na czym zyskują wszyscy używający Unity.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.