r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

DivX 5.2.1 Bundle dla Windows 2000/XP

Strona główna Windows Multimedia Rozszerzenia multimedialne i kodeki
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

Kodeki niezbędne do odtwarzania plików w formacie DivX. W pakiecie znajduje się także najnowsza wersja 2.5 odtwarzacza DivX Player. Jak zapewnia producent, wersja 5.2 kodeków oferuje dużo lepszą jakość na urządzeniach stacjonarnych od poprzedniej.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #32 17.06.2011 07:41

Wersja 7 pro jest lepsza od nowszych. Może dlatego, że płatna . Mam na myśli kodeki nie convereter .Łatwo ustawić kodek podczas oglądania filmu - w trayu pojawia się ikonka do tego. Nowsze jest wrogiem dobrego.

  #31 25.10.2010 14:22

Mówicie ze dobry zobaczymy

Komentarze do poprzednich wersji

  #30 22.02.2009 18:48

jest OK

  #29 17.06.2008 12:26

W jakies bajki o szpiegach wierzycie, chyba ze to Don Pedro (Karamba). Ja uzywam od lat kodekow divixa i zawsze mi dobrze sluza.

  #28 04.04.2008 20:06

EJ luzik XD śicagnełam przeskanowałam żandego wira szpiega nic :) sicągajcie ściągajcie :D

  #27 27.10.2007 15:30

wole polskie programy!!!

  #26 12.08.2007 15:20

Plik zajmuje 14,3 MB,
a nie jak jest napisane - 7,5 MB !

  #25 04.04.2007 00:08

szpiegi to spyware, malware i inne duperele ;d poszukaj w g00gle to bedziesz wiedzial

  #24 01.04.2007 20:23

nie wiem co to te szpiegi czy ktoś morze mi powiedzieć??:D;/;];|

  #23 09.01.2007 17:23

Kodek świetny. Wszystko czyta, ale długo się włącza ten program. :P

  #22 23.08.2006 17:38

nom sie jobaczy zasysam go ale czy sprawdzi sie dokładnie w tym do czego go potrzebuje to sie okarze.Diabełek mi nie chodzi i dlatego zarezykuje.

  #21 28.06.2006 23:21

Egzekutor a jaki to anty,którego tak chwalisz jeśli można?

  #20 13.06.2006 12:17

jest ok

  #19 13.04.2006 10:25

Już jest nowy DIVX 6.2 można sobie go zassać z: divx.com

-------------------------------------------------------------------------------------

DivX 6.2, również jest dostępny w vortalu.
Pozdrawiam
Cebula

  #18 23.12.2005 18:38

Ściagam go i tak bydle formatuje przynajmniej raz w miesiącu.....a pozatym mój anty sobie radzi....

  #17 22.12.2005 19:55

wlasnie se sciagam mam nadzieie ze nie bedzie zadnego szpiega a jak bedzie to sie go usunie
hehehe!!!sciagajcie i nie pekajcie!!!!

  #16 09.12.2005 12:35

Dobra ja tam sie nie znam na tym :P Co to są wogółe te Szpiegi :P Dobra Tam Jakoś To Będzie :P

  #15 05.11.2005 20:56

A ja tam zaryzykuje =)

  #14 09.10.2005 10:15

oki szpiegi sa wszedzie wiec co zaszkodzi jeszcze jeden by bo usunac

  #13 11.07.2005 10:27

jest polska wersia??

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.