r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Dobre wyniki OneCare

Strona główna Aktualności

Microsoftowy pakiet zabezpieczający OneCare zyskał 15,4% udziału w sprzedaży w amerykańskich sklepach, co dało mu drugie miejsce.

OneCare łączy w sobie antywirus, firewall, antispyware, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych oraz optymalizowania systemu. Najwięcej, ok. 10 punktów procentowych na rzecz OneCare stracił lider rynku - Symantec. Teraz jego udział wynosi 59,8%. Firma broni się podkreślając, że raport nie uwzględnia sprzedaży on-line a także programów preinstalowanych przez producentów komputerów. Pozostałe większe firmy, McAfee i TrendMicro straciły odpowiednio po stracił 3,3 i 1,3 punktów procentowych, przy udziałach 8,9% oraz 7,9%.

Normalnie roczna subskrypcja OneCare kosztuje 49,95 USD. Zdarzają się jednak obniżki, np. Amazon oferuje program po 19,99 USD.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.