r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Firefox w New York Times

Strona główna Aktualności

Mozilla Foundation udowodniła, że jej działania do tuzinkowych nie należą. Fundacja wzywa miłośników przeglądarki Firefox do zebrania środków na wykup całostronnicowej reklamy/informacji w New York Times. Inicjatywa związana jest ze zbliżającą się wielkimi krokami premierą finalnej wersji 1.0, która odbędzie się jeszcze w listopadzie. W listopadzie ma również ukazać się wymieniona reklama w New York Times. Jak twierdzi Rob Davis, będzie to w ogóle pierwsza pełnostronicowa promocja w tak znaczącym dzienniku sfinansowana przez społeczność open source.

Aby całe przedsięwzięcie się powiodło, musi się znaleźć co najmniej 2,5 tys osób, które wsparłyby inicjatywę kwotą co najmniej 30 dolarów. Dobroczyńcy mogą liczyć, że ich nazwisko pojawi się w odpowiednim miejscu :-) Szczegóły dostępne są na stronie Spread Firefox

Firefoxa w wersji preview pobrano już przeszło 5,3 mln razy. Cała kampania ma jednak rozpocząć prawdziwą ofensywę Firefoxa, której celem jest odebranie znaczącej części rynku przeglądarce MS Internet Explorer, która nadal jest niepodważalnym liderem (ok. 94% rynku). Inicjatywa może również pokazać jaka jest siła i determinacja społeczności open source.

Wersję 1.0 Preview PL pobrać można w dziale: PROGRAMY -> Internet i Komunikacja ->Przeglądarki WWW i klienci poczty e-mail.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.