r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Gestor GT 1.45 HF1

Strona główna Windows Firma Zarządzanie relacjami z klientami CRM
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

Gestor GT to program wspomagający firmę w zakresie obsługi klienta, w szczególności planowanie i realizację działań handlowych skierowanych do odpowiednio wyselekcjonowanych grup odbiorców.

Galeria programu

Aplikację cechują m.in. możliwość rozbudowanego wyszukiwania w bazie kontaktów, liczne zestawienia analityczne, automatyczne przyporządkowanie zdarzeń do poszczególnych klientów oraz łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Gestor GT posiada ponadto wbudowany moduł poczty elektronicznej, kalendarz z funkcją przypominania i planowania zdarzeń oraz system notatek.

Program może pracować samodzielnie lub współpracować z popularnym programem handlowym Subiekt GT. Przy współpracy z Subiektem GT możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami, a także wystawianie dokumentów handlowych.

Uwaga!

  1. Wersja testowa zawiera wszystkie programy z linii GT tj. Subiekt, Rachmistrz, Rewizor, Gratyfikant, Kasiarz i Gestor, a także sterowniki urządzeń zewnętrznych oraz serwer baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
Dementor   30 #16 29.10.2015 18:52

Program sam w sobie taki sobie. Nie polecam

Dementor   30 #15 29.10.2015 18:50

A oto aktualne wersje programów Insert https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/aktualne_wersje_programow.html Pobieranie ze strony producenta uchroni przed niepotrzebnymi toolbarami. Co jest nagminne na DB

  #14 12.01.2015 16:54

@maria.olech@vp.pl (niezalogowany): Rachmistrz nie ma bilansu, bo to program do KPiR. Rewizor ma bilans zwykły i uproszczony, RZS w obu wariantach, cash flow itp

  #13 25.03.2014 20:11

Po prostu porażka.Nie polecam żadnego programu z serii GT.Pracowałam na DOS-ie od 1998 roku. Wszystkie były super: Subiekt. Rachmistrz i Rewizor a teraz masakra.W rachmistrzu nawet bilansu nie ma.NIE KUPUJCIE

bmilek@insolutions.pl   2 #12 14.12.2011 14:31

Zainteresowany- Gestor GT to fajny program, ma trochę wad jak każdy program ale dobrze wdrożony spełnia swoje zadanie. Przed wdrożeniem jakiegokolwiek systemu CRM wpierw należy sobie zadać pytanie nad jakimi procesami w firmie chcemy zapanować? Pytanie należy zadać w ujęciu holistycznym w stosunku do przedsiębiorstwa. Dopiero z informacją do czego nam jest potrzebny CRM możemy szukać aplikacji która będzie najbliższa naszym potrzebom. Jeśli chcesz by Ci pomóc napisz nad jakimi procesami chcesz zapanować wtedy postaram się coś polecić.

  #11 28.11.2011 08:23

Z przymrużeniem oka traktuję niektóre opinie na takich portalach bo niektóre z tych opinii piszą chyba nudzące się dzieci. Nie chce mi się wierzyć, że ktoś zajmuje się marketingiem a pisze kontraCHenci.
Może wypowie się jednak jakaś osoba, która pracuje na takich programach? Szukam jakiegoś niewielkiego CRM dla niewielkiej firmy w cenie porównywalnej do Gestora. Mam 5 stanowisk - za Gestora zapłacę w okolicach 1000 zł (2000 zł z wdrożeniem). Co innego polecacie w tym pułapie cenowym (proszę też o orientacyjne ceny)? Od razu zaznaczę, że nie interesują mnie rozwiązania OpenSource.

  #10 25.10.2011 18:56

Pracuję od jakiegoś czasu na Gestorze GT i nie polecam. Przy większej bazie kontrachentów program nie domaga, poczta obsługiwana przez Gestora to śmiech na sali. Program się non stop zawiesza i działa bardzo wolno.

  #9 15.03.2010 14:30

Mam pytanie jak się ma ten program do trzech poziomów CRM, w jaki sposób w tym programie oddziałuje płaszczyzna front-office do back-office bo komunikację widzę, jest tu kalendarz, działania i maile. Zastanawiam się nad wdrożeniem tego systemu ale chcę mieć pewność, że usprawni funkcjonowanie mojej firmy.

  #8 20.01.2010 13:09

O coś takiego mi chodziło, dziękuję

  #7 20.01.2010 09:03

stwórz sobie wpierw listę klientów nazwij ją jakoś następnie przejdź do szans sprzedaży kliknij prawym klawiszem na tabeli a następnie dodaj zbiorczo można też użyć klawiszy Shift+ctrl+J i wypisać szansę sprzedaży dodając tą listę klientów program stworzy nam tyle takich samych szans sprzedaży ile jest klientów w liście.

  #6 19.01.2010 09:19

Mam problem firma w której pracuje organizuje szkolenia i chciałabym móc wpisać każdego użytkownika jako potencjalnego klienta i stworzyć mu szansę sprzedaży. Tylko jak to robię standardowo, to nie mam na nic innego czasu tylko wprowadzam dane. Czy można w gestorze to jakoś zmechanizować ?

  #5 27.10.2009 16:03

rzeczywiście gestor w wersji 1,20 był pośmiewiskiem natomiast żaden program nie jest idealny w pierwszej swojej odsłonie. Obecna wersja 1,21 wniosła wiele poprawek i śmiało mogę stwierdzić, że program jest niezły jeszcze wielu funkcji nie ma ale pewnie wejdą w kolejnych poprawkach szczególnie jeśli chodzi o funkcjonalności maila. Jeszcze jedna uwaga co do programu, ten program nie jest idioto odporny i wdrożenie go wymaga wielu ustaleń i stworzeniu procedur obsługi klienta w firmie. Jednym słowem program w wersji 1,21 jest dobry ale wymaga porządnego wdrożenia.

  #4 04.10.2009 20:11

Niestety, mam dokładnie te same doświadczenia z tym i innymi produktami serii GT. Cóż, licencje są kupione i na razie męczymy się na codzień z fuszerkami. Ale każdego ostrzegam przez zakupem tego oprogramowania. Warto poszukać czegoś na prawdę profesjonalnego.

  #3 18.09.2009 10:11

Program zapowiadał się świetnie, super pomysł, tego właśnie dla firmy szukaliśmy. Szypciutko kupiliśmy licencje, zaczeliśmy go testować i wprowadzać. Niestety rozczarowaliśmy się bardzo, jest wiele błędów, niedoróbek, niektóre funkcje nie działają lub działają błędnie, notatki znikają. Wielokrotne zgłaszanie błędów spowodowało jedynie "obiecanki-cacanki", że w przyszłym miesiącu będzie poprawka i będzie dobrze, trzeba czekać itd.
No i tak czekamy od lipca....

  #2 01.07.2009 20:17

Marku, a jakież to są podstawowe funkcje CRM, których nie ma Gestor? Mnie najbardziej brakuje w nim integracji z centralką a Tobie? A poza tym nie pisz, że to kompromitacja, bo nie znam programu, który w dwa miesiące po wypuszczeniu jest idealny. Nawet Pasjans ma niedoróbki ;)

  #1 16.06.2009 18:17

Jedna wielka Niedoróbka Brak jest podstawowych funkcji CRMu.
Kompromitacja dla firmy Insret.
Być może z biegiem czasu program się rozwinie. Ale w tym kształcie to nabijanie w butelkę klientów. Pozdrawiam

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.