r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google Music All Access — konkurencja dla Spotify, której jeszcze nie zobaczymy w Polsce

Strona główna AktualnościINTERNET

O tym, że Google będzie rywalizować ze Spotify, mówi się od dawna. Dziś przed startem Google I/O plotki nasiliły się za sprawą informacji o podpisaniu przez Google umów licencyjnych z Universal Music Group i Sony Music Entertainment, ale już wszystko jest jasne. Podczas prezentacji otwierającej coroczną konferencję Google'a zaprezentowane zostało nowe oblicze Google Music.

Obecnie z możliwości kupowania muzyki w Play Music i przechowywania jej na Google Music korzystać mogą obywatele 13 krajów (w Polsce niestety nie ma takiej możliwości). Zgodnie z przypuszczeniami, Google zamierza zawalczyć z popularnymi serwisami pozwalającymi słuchać muzyki przesyłanej strumieniowo na życzenie, jak Spotify czy Deezer, i zaprezentował Google Music All Access.

Usługa wykorzystuje algorytmy Google'a do proponowania utworów, które mogą się nam spodobać. Aplikacja otwiera się na widoku rekomendacji, które będą ulepszane z czasem. Można również przeglądać listy odtwarzania, listy popularnych utworów czy muzykę wybraną przez różne osobistości, gwoździem programu jest jednak niekończące się radio serwujące utwory podobne do wybranego.

r   e   k   l   a   m   a

All Access będzie kosztować 10 dolarów bez jednego centa, będzie oferować 30-dniowy okres próbny i już dziś wystartuje w Stanach Zjednoczonych. Czy dotrze do Polski? Na razie się na to nie zapowiada, tak samo jak nie ma widoków na pełną ofertę Google Play.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.