r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google Pack PL

Strona główna Windows Archiwum Programy archiwalne
Pobierz program wersja stabilna (32-bit) zabezpiecz pobieranie

Google Pack to zestaw bezpłatnych programów wybranych przez Google, w skład którego wchodzi przeglądarka internetowa Chrome, pasek Google Toolbar dla Internet Explorer, program do katalogowania zdjęć Picasa oraz przeglądarka zdjęć satelitarnych Google Earth. Warto jednak zauważyć, że Google Pack to nie tylko programy autorstwa Google - składnikami zestawu są także przeglądarka dokumentów PDF Adobe Reader, przeglądarka internetowa Firefox, skaner przeciwko programom szpiegującym Spyware Doctor i ogólny skaner zabezpieczeń Norton Security Scan. Możliwa jest instalacja tylko wybranych elementów zestawu lub całości jednocześnie.

Uwaga!

Początkowo pobierany jest jedynie niewielki instalator o rozmiarze ok. 1 MB, który później pobiera i instaluje wybrane aplikacje. Łączny rozmiar aplikacji może sięgnąć nawet kilkudziesięciu MB.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
dzikiwiepsz   11 #22 25.09.2011 22:16

projekt google pack został już zakończony więc można usunąć ten program z listy bo i tak się go używać za bardzo już nie da

  #21 07.09.2011 12:54

chyba google pack juz sie skończył :/

  #20 14.09.2010 15:37

"Zgodnie z informacją Google po wybraniu przez użytkownika opcji instalacji dodatkowego oprogramowania przez Pakiet Google, zostanie ono zainstalowane. Poniżej znajduje się lista tego oprogramowania wraz z linkami do opisów polityki prywatności poszczególnych programów.
Przeglądarka Google Chrome
Aplikacje Google
Google Earth
Google Toolbar dla przeglądarki IE
avast! Darmowy antywirus
Google Desktop
Google Picasa
Adobe Reader
Firefox z Google Toolbar"

goflo12   1 #18 22.05.2010 12:13

Potrzebuję porady. Co mam zrobić, aby zainstalować drugi system . Mianwicie xp.

macaleks   14 #17 28.04.2010 13:44

Witam.
Tego już nie ma google pack:
Skaner przeciwko programom szpiegującym Spyware Doctor i ogólny skaner zabezpieczeń Norton Security Scan.
Pozdrawiam.

Komentarze do poprzednich wersji

  #16 19.03.2009 17:35

no nie

  #15 18.02.2009 11:08

@tre znam sofcik od Secuni i nie ukrywam że używam:-) Tyle tylko, że on tylko informuje a i tak trzeba potem ściągać nowe wersje softu.

Tak jak słusznie zauważył kamil_w chodziło mi raczej o coś w stylu debianowego apt-get'a czy redhatowego yum'a. Czyli o zcentralizowanie aktualizacji całego systemu i zainstalowanych narzędzi w jednym kawałku softu.

Pozdrawiam

  #14 17.02.2009 17:21

@pt

taki program niby jest od secunii ale on nie instaluje latek wszelakich jedynie te które są związane z bezpieczeństwem ;)

  #13 17.02.2009 17:20

@takisobie jesli nie zauważyłeś mam megaupload ktory zostawia numer wersji foxa przy jakiej byl instalowany, mam wersje 3.0.6 kochany bez obaw ;)

co do softu dla ubogich to nie mam na mysli foxa bo to nie googla jest. Mam na mysli wszystkie pozostale produkty googla np chrome czy google earth.

Wiesz kwalifikacji nie trzeba mieć, ale zdziwiłbyś sie jaki % userów ma prawie zerowe pojęcie w obsłudze kompa. Mam tu na mysli cos wiecej niz word, firefox/ie plus winamp etc.. ;)

Wg mnie google pacj nic tu nie wnosi, kazdy z tych progow mozna zassac chocby z DP.

PS jestem fanem google ale nie komercji i wpajania czegos ludziom na siłe.

ps takiego mam foxa zeby nie bylo wątpliwości:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.3;MEGAUPLOAD 1.0 (.NET CLR 3.5.30729)

  #12 16.02.2009 22:40

@tre To było tylko założenie hipotetyczne:-) Moim zdaniem mogłoby to być ciekawe rozwiązanie, jeśli jeden i TYLKO jeden program zarządzałby aktualizacjami całego systemu i wszystkich zainstalowanych w nim programów.

W chwili obecnej większości programów trzeba "zezwalać" na korzystanie z dostępu do netu, nawet tym, które teoretycznie by go nie musiały posiadać... np. taki Adobe Reader... a tak mógłbyś na firewallu dopuścić takiego globalnego Update'ra i w zasadzie zapomnieć o aktualizacjach. Do tego pomyśl o wygodzie administratorach, którzy kochają miec wszystko aktualne i nie musieli by włączać kazdego programu aby się zaktualizował...

Poza tym wydaje mi się, że taka jest tendencja... Google zrobiło swojego Google Updater, Adobe ma swojego Updatera, pora tylko aby ktoś stworzył coś w miarę uniwersalnego, udostępnił API i jakoś to sprytnie promował, to może kiedyś ta wizja stanie się rzeczywistością:-)

  #11 16.02.2009 22:07

Chociaż @pt aż takich głupot nie pisze. ;) Gdyby google zrobiło coś, co by działało tak jak apt-get + Adept z Debiana, to było by to coś. Instalujemy taki Google App Manager (taka moja wersja robocza) i jak go odpalimy to mamy do wyboru powiedzmy 15.000 aplikacji/kodeków/bibliotek/itp
Do tego opcja sprawdzania aktualizacji. A to wszystko z jednego miejsca.

To by była wygoda, a nie takie marne coś jak GooglePack

  #10 16.02.2009 21:34

Sam miałem kiedyś Google Packa jak był w nim StarOffice - niestety ostatnio programik ten ze Google Packa zniknął i Google Pack zniknął z mojego kompa

Jednak fajna sprawa - instalujesz jeden programik który automatycznie dba o aktualizacje. Pobierasz instalujesz i więcej cię nie obchodzi - ja lubię, bawić się programami i dlatego nie używam Packa - ale dla osób, które potrzebują komputera do pracy a nie do zabawy jak ja do Google Pack jest idealny

  #9 16.02.2009 20:20

@kamil_w
"Na co komu tyle przeglądarek?"...a przepraszam...jak Microsoft dał tylko jedną przeglądarkę do swojego systemu, to było bee...a jak dają wybór, to też jest bee? To, czego w końcu oczekujesz? A w ogóle, kto powiedział, że to produkt właśnie dla Ciebie?

@tre
Komercha dla ubogich? Oj przyjacielu, a nie obrażasz tych, którzy korzystają z darmowego oprogramowania? Jest ich miliony...i sam pewnie masz takie programy. I nigdzie nie jest powiedziane, że trzeba mieć kwalifikacje...jakiekolwiek...żeby z komputera korzystać...jakiś monopol na mądrość i nieomylność? Poza tym swojego Firefoxa to chyba dawno nie aktualizowałeś. Zgadzam się tylko w jednym z Tobą...dobrze mieć własny zestaw ulubionych programów.

Zestaw na pewno przyda się mniej wymagającym i obeznanym użytkownikom do szybkiego i w miarę bezpiecznego surfowania po sieci.

  #8 16.02.2009 18:05

Jeżeli ktoś chce zainstalować jakiś program, któty jest w tym packu, to go ściąga i instaluje - przynajmniej wie, że zawsze ma najnowsze wersje. Nie widzę sensu instalowania paczki - czy jest ktoś, kto używa wszystkich tych programów? No na dodatek duplikaty...

  #7 16.02.2009 17:52

@ @pt wiesz a moze najlepiej żeby google wszystko zrobił za Ciebie? Może i sam przeglądał strony? Weź pomyśl, firefox sam ma autoaktualizacje, norton tez pobiera updaty, picasa tez ma taka opcje...

Popieram Kamil_w, poczta + google.com/pl a reszta to niepotrzebna komercha dla ubogich, nieznających się uzytkowników PC. Miast instalować Packa, w ktorym jak dla mnie są 2 progi: Firefox i Picasa, warto pozbierać najważniejsze instalki na dysk w jeden folder, i go zbekapować a następnie np co pol roku aktualizować je o nowe. Czy nie ma przy tym frajdy? ;) A nie tam jakies gogle ;p

  #6 16.02.2009 16:35

Pomysł dobry jak każdy inny, ale na pewno ma plusy... po instalacji czystego systemu instalujesz JEDNĄ aplikację (Google Pack) a po kilku kliknięciach masz zainstalowane wszystko co Ci potrzebne, w możliwe najnowszych wersjach bez niepotrzebnego chodzenia po stronach producentów. Moim zdaniem - oszczędność czasu.

Fajnie by było jakby Google Updater pilnował również aktualizacji wszystkich programów z Google Pack, bo chyba tego nie robi... a przynajmniej nie zauważyłem.

I najważniejsze - sam wybierasz co chcesz z Packa zainstalować, więc nikt nie każde Wam instalować rzeczy które Wam nie potrzebne;-)

Pozdrawiam;-)

  #5 16.02.2009 16:22

@Monthy
Google już wypuścił swój system. Nazywa się gOS ;)

A co do tego packu to uważam, że to poroniony pomysł. Instalacja dodatku do IE + Chrome + Firefox? ;| Na co komu tyle przeglądarek? Niech dołożą jeszcze Safari, Operę, AvantBrowser'a itp itd. Idąc dalej w tym kierunku dlaczego tylko program nortona, skoro przeglądarek aż tyle? Czemu nie dorzucą avasta, avg i aviry jednocześnie ;)

Jak dla mnie to jedyne dobre produkty od google to wyszukiwarka i poczta (bo ma IMAP).

  #4 16.02.2009 16:00

Dodam, że ten cały pack ma status beta na oficjalnej stronie - i wg mnie pomimo, że programy są w pełnej wersji a nie beta, to cały pack jest betą - a do tego macie to w kategorii Zestawy... a jeśli to beta to wg zasad tego nie powinno tu być.

  #3 16.02.2009 15:58

Po co mi pasek do IE, skoro instaluję Chrome?

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.