r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Google wprowadza rozbudowane dyskusje w pakiecie Docs

Strona główna Aktualności

Google rozpoczął wdrażanie nowych funkcji w pakiecie biurowym online — Google Docs, co ułatwi komunikację między osobami pracującymi nad tym samym dokumentem.

Możliwość dyskutowania ze współpracownikami o dokumencie tworzonym w Google Docs pojawiła się już rok temu, teraz jednak wprowadzono istotne zmiany. Przede wszystkim dyskusje są bardziej uporządkowane, a także jest możliwość prowadzenia rozmów wielowątkowych. Komentarze są bardziej widoczne, dodano też informacje o czasie, kiedy zostały umieszczone. Ma to usprawnić wymienianie komentarzy między współpracownikami. Co więcej, obok wiadomości automatycznie wyświetlane są awatary osób posiadających konto w Google Apps.

Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość powiadamiania e-mailem o toczącej się dyskusji. Wystarczy w wątku wpisać adres użytkownika i komentarz, a wiadomość zostanie wysłana automatycznie na skrzynkę pocztową znajomego. Podobnie, jeśli odpiszemy na e-maila, nasza wiadomość zostanie wyświetlona w odpowiednim wątku w Google Docs. Można też zakrywać całe wątki dyskusji, aby były niewidoczne dla użytkowników, ale nie po prostu skasowane. Będzie można do nich wrócić, jeśli zajdzie taka potrzeba. O nowych funkcjach wprowadzonych w Google Docs można przeczytać na blogu usługi. Dostępny jest też krótki klip wideo prezentujący nowości.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.