Pobierz program Asystent pobierania włączony

Bezpłatny program do bieżącego monitorowania kondycji dysków twardych. HDD Health wykorzystuje technologię S.M.A.R.T. wbudowaną w nowsze dyski twarde w celu przewidzenia zbliżających się uszkodzeń. Na bieżąco informuje też o przekroczeniu temperatury krytycznej dysku (wartość tą można modyfikować). Pozwala też na generowanie różnego rodzaju powiadomień i logowanie zdarzeń.

Galeria programu

Oprócz funkcji diagnostycznych program oferuje również uzyskanie całego szeregu informacji o dysku (dokładny model, nr seryjny, firmware, tryb pracy i wiele innych bardzo szczegółowych danych). W stosunku do podobnego i popularniejszego HDDlife oferuje dużo więcej funkcji nie posiada jednak polskojęzycznego interfejsu.

Uwaga!

Udostępniana, najnowsza wersja programu HDD Health ma teoretycznie status "beta", co oznacza, że program ten jest jeszcze w trakcie testów i potencjalnie mogą występować błędy w jego funkcjonowaniu. Zgodnie z polityką vortalu dobreprogramy nie publikujemy na swoich łamach programów będących w trakcie beta-testów. Wyjątkowo jednak odstępujemy w tym przypadku od tej zasady ze względu na wielokrotne prośby Czytelników o opublikowanie tego typu narzędzia, stablilne działanie udostępnianej na łamach vortalu wersji 2.1 build 159, a także fakt nie wydawania przez autora, od dłuższego już czasu, kolejnych wersji programu.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!

Komentarze

walecc  26.10.2012 22:36 #23

Tak jak poprzednicy, również ja nie polecam programu. Po zainstalowaniu na systemie Windows 7 zaczęły pojawia się "mikrozacięcia" - przy słuchaniu muzyki co jakiś czas była przerwa, kursor myszy się zacinał podczas poruszania. Program zainstalowałem, by sprawdzić czy mój dysk powoli pada, a dzięki temu cudownemu tworowi jakiegoś programisty mój system zaczął działać tak jakby dysk miał zaraz dokończyć żywota... Oczywiście po odinstalowaniu tego ustrojstwa wszystko wróciło do normy :) Co do diagnozy to oczywiście pokazywał 100% zdrowy dysk, w co osobiście nie wierzę i sprawdzę MHDD dla pewności.

Komentarze do poprzednich wersji

gavron  07.07.2011 09:14 #22

To jednak nie jest zbyt solidny program. Na trzech dyskach, pokazuje 52-56% żywotności, gdy wszystkie inne programy wskazują, że wszystko jest ok.

Andrzej123432 (niezalogowany) 02.03.2011 12:25 #21

To jakaś porażka - dysk ma kupę badsektorów a ten gada, że 100% OK... Odradzam

bedney58  27.02.2011 15:04 #20

to jest jakowes gómno,samsunga 1T testowałem tym programem i powiedział że kondycha dysku 64%,nowy disc,2tygodnie z gwarantem,chyba Hard Disc sentinel to jest własnie to 100%wydolnosci.

bedney58 (niezalogowany) 27.02.2011 14:53 #19

ten program to jakieś gómno,za każdym razem inne wyniki,chyba hard disc sentinel to jest to!!

Anawald  26.02.2011 20:16 #18

Może ktoś fachowo może mi wytłumaczyć,dlaczego dysk przetestowany tym programem informuje,że jego kondycja wynosi 52% a przetestowany programem Hard Disk Sentinel/chyba najlepszym/ informuje,że jest excellent 100%?Dysk jest nowy używany 116dni/20godz./!!!

stalker1982 (niezalogowany) 17.02.2011 07:57 #17

moj wd 320gb w notebooku jest totalnie zj....ny
potwierdzenie w programiku jest: health critical na poziomie 29%
po niedzieli idzie do reklamacji

fan dobrych programow (niezalogowany) 18.05.2010 00:29 #16

ten program to jakies g.ja rowniez,jak ktos nizej mialem sytuacje,ze program za kazdym razem pokazywal mi cos innego lacznie z temperatura dysku -1'C:D nie mowiac juz,ile bylo naprawiania rejestru po jego instalacji,a rejestru i ogolnie calego kompa po jego odistalowaniu juz nie wspomne.ledwo obylo sie bez formata.zdecydowanie odradzam instalowanie tego programu!wlasciwie prawie nic nie daje,a zaszkodzic moze bardzo wiele.a...i zeby nie bylo,ze jestem jakims amatorem komputerowym co cos zle pogrzebal w ustawieniach programu albo cos-sciagalem z tej strony juz rozne programy,czesc z roznych przyczyn juz wywalilem,ale minelo juz dosyc sporo czasu od kiedy mam ccleanera,spybota,defragglera,malvarbytsa i pakiet comodo i nie mialem i nadal nie mam z nimi zadnych problemow i bardzo sobie chwale te programy.jak i pewna stronke,z ktorej je sciagalem a na ktorej teraz pisze ten komentarz:)oczywiscie ww.wymienione progsy,z ktorych korzystam do dzis goraco polecam!

DerekDX  12.03.2010 18:56 #15

testował ktoś ten program na win 7 64bit?

Extraordinarykid  27.01.2010 03:34 #14

Program w wersji beta to jakiś psikus jest, chyba ; )
Uruchomiłem go kilkakrotnie i za każdym razem pokazywał co innego.
Jednak ostatnia jego diagnoza to już był szczyt mistrzostwa ; D
Mój dysk ma tylko 98% życia i .. to wszystko, bo reszty parametrów już nie ma ; )

http://c.wrzuta.pl/wi11293/99ad4ae5000293154b5fa5e7/0/almost_over

DanKar REDAKCJA 26.12.2009 12:10 #13

@wroc, dostępna tam wersja to wydanie beta - o czym twórcy CNET-u zapomnieli wspomnieć ;-)

Pozdrawiam.

wroc  24.12.2009 11:28 #12

Na CNET jest dostępna nowsza wersja HDD Health 3.3 Build 220 z roku 2008.

Mirczens  09.12.2009 16:53 #11

Ja sprawdzałem dwa dyski 500 Gb programem hdd tune i jeden z nich jest health : doskonały a drugi pokazuje mi niestety failed.

bład pokazuje mi w parametrze:
(B8)(unknown attribute) 1 1 99 180 - failed. Czy ktos może orientuje sie co moze być nie tak? Powiem tylko jeszcze że bad sektorów mi nie znajduje.



Kacper_1984  28.11.2009 20:43 #10

A jednak zadziałało powiedzenie "co masz zrobić jutro, zrób dziś" ;-)

No więc tak. Oto moje wyniki:
Samsung 250 Gb
Health 100 %
12.2006 (data produkcji)

Western Digital 200 Gb
Health 100 % [to ten dysk z którym czasem restartuje się komp]
11.2004 (j.w.)

Western Digital 10 Gb
Health 94 %
05.2000 (j.w.)

Z przedstawionych wyników trudno jest mi więc stwierdzić czemu jest tak a nie inaczej.
Tym bardziej nie mogę orzekać co jest powodem Twoich obserwacji.
Pozdrawiam

Kacper_1984  28.11.2009 19:35 #9

Mysle ze mam podobny objaw choc jeszcze nie testowalem dyskow tym programem.
Z nowszym dyskiem poki co nie mam problemow, starszy ktory ma kilka lat a czasem go podpinam to potrafi kompa zrestarowac w najmniej spodziewanym momencie...
Jutro go wlacze i sprawdze oba. Wtedy napisze wyniki.

LiderKomp (niezalogowany) 30.10.2009 21:37 #8

Pokazuje mi na jednym dysku good a na 2 critical .. to moze byc wniosek dlaczego sam mi sie resetuje komputer czy program przeklamuje ?... prosze o pilna odpowiedz na gg 9032323 !!!

bede bardzo wdzieczny proszee

mati (niezalogowany) 24.02.2009 20:35 #7

A ja mam -1 stopni C :)

Jozev (niezalogowany) 02.01.2009 14:22 #6

Program widzi prawidłowo temperaturę dysków:Western Digital i seagate.Stabilny,ale jak w wszystkich programach tego typu trzeba włączyć obsługę smart w biosie.

Vigiliki (niezalogowany) 20.10.2008 03:37 #5

Najnowsza wersja tego programu to HDD Health v3.3 Build 220 Beta. Link jest do najnowszej wersji, blad jest w tytule.

Program dziala mi stabilnie, pokazuje prawidlowe temperatury oraz nie ma ograniczen takich jak HDDlife.

---------------------------------------

Nie jest zaktualizowany ponieważ to wciąż beta.
Pozdrawiam
Cebula

:( (niezalogowany) 26.01.2008 10:54 #4

Mówi że moja temp. wynosi 150 C i jest critical. Życzę takiemu programowi powodzenia.

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.