r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

INFOR System Duże Biuro 16.59 r161103

Strona główna Windows Firma Pakiety do prowadzenia firmy
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

INFOR System Duże Biuro to wielopatformowy pakiet programów dedykowany dla biur rachunkowych oraz osób zajmujących się podatkową i rachunkową obsługą podmiotów gospodarczych. Umożliwia prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, obliczanie płac, wystawianie dokumentów sprzedaży, obliczanie deklaracji VAT i PIT.

Galeria programu

Głównymi modułami wchodzącymi w skład pakietu INFOR System Duże Biuro są:

  1. KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów) - moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Udostępnienie narzędzi do pracy zdalnej przez internet powoduje, że aplikacja może być swobodnie wykorzystywana w telepracy, a także znacząco usprawnia funkcjonowanie biur rachunkowych, dając możliwość aktywnej współpracy z ich klientami w zakresie raportowania, czy wprowadzania dokumentów.
  2. Księga Handlowa – przeznaczona jest do prowadzenia pełnej księgowości w firmach, biurach rachunkowych i innych organizacjach. Umożliwia realizację wszystkich operacji księgowych - bilans, księgowanie dokumentów, plan kont pełne rozrachunki i rozliczenia oraz deklaracje, zestawiania i raporty
  3. Kadry i Płace - moduł wspomagający zarządzanie płacami w firmie i biurze rachunkowym, usprawnia codzienne zadania pracowników odpowiedzialnych za rachubę płac. Narzędzie zapewnia pełną obsługę procesów płacowych, począwszy od ewidencjonowania danych z różnego rodzaju umów pracownika, na generowaniu deklaracji podatkowych i wymiany danych z programem Płatnik. Program wspiera rozliczenia z US i ZUS.
  4. Fakturowanie - jeden z prostszych i bardziej przejrzystych programów do fakturowania na rynku. Posiada wiele opcji zaawansowanych, przydatnych w trakcie prowadzenia bezmagazynowej sprzedaży. Takich jak: obsługa sprzedaży poza granice kraju, wystawianie wszystkich rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury: VAT, VAT marża, eksportowe, wewnątrzwspólnotowe), zestaw słowników, import danych z programu Magazyn Multi DOS i wiele więcej.
  5. Delegacje - aplikacja niezbędna w każdej firmie, której pracownicy są delegowani do pracy w terenie. Pozwala szybko i łatwo obliczać należne diety, ryczałty oraz koszty podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Znacznie ułatwia pracę firmom zatrudniającym akwizytorów i przedstawicieli handlowych.
  6. Ponadto pakiet zawiera moduły Amortyzacja - moduł umożliwiający prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie operacji na środkach trwałych zarówno dla celów podatkowych, jak i bilansowych oraz Deklaracje - wspomagające wystawianie deklaracji podatkowych.

Pakiet (w wersji podstawowej) gwarantuje możliwość obsługi do 1000 baz danych (firm) na 3 niezależnych stanowiskach (równolegle).

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
  #27 20.09.2016 16:07

@Niezadowolona (niezalogowany): Też na nim pracuję od kilku lat i dokładnie jest odwrotnie. Program bardzo intuicyjny i szybki w obsłudze. Karol albo jesteś z konkurencji albo masz wyłączony ekran :-)

  #26 13.07.2016 13:32

jest też wersja na najnowszy mac os x el capitan

Komentarze do poprzednich wersji

darek719   38 #25 30.10.2015 21:40

dobry program dla biur rachunkowych

  #24 04.03.2015 11:02

@Karol W (niezalogowany): jak dla mnie to porażka w stosunku do innych zero, zero intuicyjności no jeśli mam czegoś szukać ileś minut ... hmmm szkoda cennego czasu ..... i szczerze wiele rzeczy szybciej zrobię w Excel. Mam to nieszczęście na nim pracować pakiet firma ..... naprawdę o wiele szybciej poszło mi i symfonią, subiektem czy teta i nie miałam problemów ... Jedyne co jest jeszcze w miarę użyteczne to KH reszta jak dla mnie droga przez mękę.

barbaraz.80   1 #23 24.11.2014 12:25

Posiadam biuro rachunkowe i kiedyś korzystałam z programu pod DOSa, też tej samej firmy, ale w styczniu byliśmy zmuszeni wymienić komputery, więc przeszliśmy na Infora. Powiem szczerze, że tak odmienny program był dla nas szokiem, ponieważ byliśmy przyzwyczajeni do przestarzałego już oprogramowania. Teraz gdy już nauczyliśmy się Infora przekonaliśmy się do niego. To jest naprawdę solidny program, ale trzeba zmienić swoje przyzwyczajenia i nabyć nowe. Co nas ucieszyło to weszła dodatkowo jeszcze platforma internetowa (http://www.mojksiegowy24.pl) jako dodatek do Infora, która umożliwia sprawną komunikację pomiędzy naszym biurem, a klientem, ponadto klient może za darmo korzystać z fakturowania online. Dzięki synchronizacji z programem można pobrać wystawione przez klienta faktury, które automatycznie księgują się w programie. Także polecam ;D

Autor edytował komentarz.
dru8d   5 #22 25.02.2014 12:55

@Johnny B Goodie (niezalogowany): Odpowiem Ci kolego, że aktualizacja nie jest to wada konkretnie tego zbioru aplikacji. Wszystkie gotowce tego typu mają identyczne problemy - gdzie poprawki zgłaszanych błędów i aktualizacje związane ze zmianami przepisów przeciągają się w nieskończoność. Tylko rozwiązanie zmodyfikowane i ukierunkowane na twoje potrzeby wraz z odpowiednią umową dającą bezpośredni dostęp do wsparcia rozwiązuje te problemy. Jednak to z kolei ma inną wadę - kosztuje dużo dużo więcej...

  #21 09.05.2013 09:46

Może program jest fajny ale niestety serwis jest, oględnie mówiąc, do d**y. Na przykład formularz VAT-7 do dzisiaj (09.05.2013) jest jeszcze w wersji 13. Co dla biura rachunkowego oznacza czekanie aż Jaśnie Państwo raczą wydać aktualizację. A doczekać się na odpowiedź na maila... uuuuuu...

  #20 27.11.2012 23:17

Pracowałem na wielu różnych programach. Każdy ma jakieś wady i oczywiście zalety. Ten nie imponuje może na samym starcie ale w miarę poznawania wydaje się być coraz lepszym. Polecam

  #19 12.07.2012 18:49

prawie 200 mb instalka, rewelacja !!! dosłownie tyle mini xp

  #18 03.06.2012 00:12

Co może być przyczyną, że ten program notorycznie się zawiesza gdy pracujemy z większą ilością danych. Mam w opiece jedno biuro rachunkowe i niestety jest on okropnie nieintuicyjny i ciężko się go konfiguruje. Na dodatek na jednym komputerze potrafi się powiesić i trzeba ubijać proces ctrl-alt-del. O dziwo na pozostałych działa prawidłowo. Inne programy na tym komputerze chodzą prawidłowo.

  #17 01.02.2012 16:24

Sporo się niezgadza z tego opisu !!! I to na plus. Są PŁACE, jest AMORTYZACJA i inne moduły. Ma wiele zalet o których redakcja nie napisała a szkoda (chyba że konkurencja za to płaci ?).
Jest to jedyny pakiet który pracuje na wszystkich popularnych systemach operacyjnych !!! Ma wiele przydatnych funkcji których brak u konkurencji. Nie chcę tego wypisywać - sam pobawiłem się tym programem i przyznam że w mojej ocenie jest najlepszy na rynku bijąc konkurencję. POLECAM

  #16 11.01.2012 22:46

pracuję na tym programie już od roku i im dłużej pracuję tym bardziej jestem z niego zadowolona. Przy pierwszym kontakcie nie wzbudzał wielkiego entuzjazmu ale być może że za bardzo chciałam go porównywać z innymi programami tego typu. Teraz widzę że to był bład ! Program jest dla mnie SUPER. Uwazam że wyprzedza konkurencję o kilka lat. Nie jest przekombinowany a praca na nim to prawdziwa przyjemność. Gorąco polecam - jeżeli popracujecie chociaż kilka miesięcy to nie będziecie chcieli innego

  #15 14.12.2011 16:31

Bardzo wygodny program, jak się go nauczyć. Na szczęście zorientowanie się w podstawowych działaniach nie było zbyt trudne, a potem poszło z górki. Dużym atutem jest również ciągłe wsparcie programu i aktualizacje. Polecam :)

  #14 10.06.2011 10:23

CafeFirma to masakra. Kupiłem jedną z pierwszych licencji. Błędów było co nie miara. Przez kilka m-cy dostawałem poprawki i aktualizacje.
Program ma fatalny interfrejs zakupowy. Brak mozliwości edycji indeksu towaru w magazynie i wiele innych błędów i niedogodności.
W porównaniu z wersją dosowską to niewypał nie wart swojej ceny.

  #13 23.04.2011 18:30

osobiście korzystam z programu biuro firmy IPS. Mam w nim dużo formularzy, zestawy form.

  #12 18.10.2010 15:04

Promocja cały czas trwa i nadal można kupić programy za połowę ceny.

  #11 30.09.2010 13:06

Czym się różni wersja elektroniczna od subskrypcji? I dlaczego promocja, która miała trwać do końca października została zakończona jeszcze we wrześniu? Popracowałem z wersją demo i muszę przyznać, że program fajny, choć muszę się zgodzić z opiniami, że mógłby być bardziej intuicyjny. Niemniej jednak pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Nosiłem się nawet z zamiarem kupna, bo cena nie była wygórowana. Niestety promocja już nieaktualna.

  #10 21.09.2010 12:00

świetne komentarze pisane na tzw 'zamówienie'
świetnie świetnie

  #9 04.12.2008 22:55

Pracowałam przez 12 lat na dosowych programach dGCS i miałam wiele oporów aby zmienić je na windowsowe. Jako księgowa zapoznałam się z innymi programami tego typu, jednak będę pracowała nadal na tych programach. Nowa seria
Cafefirma jest super. Jak do tej pory firma ta na bieżąco reagowała na zmiany w przepisach. POLECAM programy tej firmy,

  #8 21.11.2008 16:38

Przeglądałem ten program i widzę że redakcja nie testuje tego wcale. W programie znalazłem ewidencję środków trwałych a interfejs można zmieniać na wiele sposobów - SUPER !!! Jest to najciekawszy program tego typu jaki ostatnio widziałem. Gorąco polecam.
Droga redakcjo !!! Dokładniej sprawdzajcie te programy :-)

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.