r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Internetowe strony wsparcia dla klientów i partnerów Microsoft

Strona główna Aktualności

Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniu klientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównych produktów firmy Microsoft, takich jak:

- Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98,
- Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002,
- Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000,
- Internet Explorer, FrontPage 2002.

Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowane zostały w języku polskim i są już dostępne na stronach internetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej: support.microsoft.com/?ln=PL, a następnie wybrać odsyłacz \"FAQ\" z paska MENU.

\"Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmy Microsoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu do poszczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranie najnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupy dyskusyjne, instrukcje \"krok po kroku\", wyszukiwanie w Bazie Wiedzy oraz kontakt z Microsoft\" - tłumaczy Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziału firmy Microsoft. \"Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracę klientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce\" - podsumował Jacek Jelitto.

Źródło: Microsoft

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.