Internetowe strony wsparcia dla klientów i partnerów Microsoft

Internetowe strony wsparcia dla klientów i partnerów Microsoft

10.03.2003 14:17

Polski oddział firmy Microsoft poinformował o udostępnienieniuklientom i partnerom szerokiej biblioteki informacji orazodpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące głównychproduktów firmy Microsoft, takich jak: - Windows XP, Windows 2000, Windows Me, Windows 98, - Office XP, Office 2000, Access 2002, Word 2002, Excel 2002, - Outlook 2002, Outlook 2000, Exchange 2000, - Internet Explorer, FrontPage 2002. Informacje dotyczące wyżej wymienionych produktów opracowanezostały w języku polskim i są już dostępne na stronachinternetowych. Wystarczy wejść na główną stronę pomocy technicznej:[support.microsoft.com/?ln=PL](), anastępnie wybrać odsyłacz "FAQ" z paska MENU. "Poprzez nowe strony pomocy technicznej, klienci i partnerzy firmyMicrosoft mogą skorzystać z wielu opcji wyboru w odniesieniu doposzczególnych produktów, takich jak: ważne linki, pobieranienajnowszych uaktualnień, dodatkowe źródła informacji, grupydyskusyjne, instrukcje "krok po kroku", wyszukiwanie w BazieWiedzy oraz kontakt z Microsoft" - tłumaczy Jacek Jelitto,odpowiedzialny za wsparcie partnerów i klientów polskiego oddziałufirmy Microsoft. "Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa ułatwi pracęklientom i partnerom firmy Microsoft w Polsce" - podsumował JacekJelitto. Źródło: Microsoft

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)