Kingsoft Antivirus 2012 SP5.7

Pobierz program Asystent pobierania włączony

Kingsoft Antivirus to bezpłatny program antywirusowy chińskiej firmy Kingsoft, służący do ochrony systemu operacyjnego przed różnymi zagrożeniami z sieci. W odróżnieniu od innych programów antywirusowych posiada on nowoczesny, prosty w obsłudze i niezwykle intuicyjny interfejs użytkownika, a także charakteryzuje się niewielkim zużyciem zasobów systemowych.

Galeria programu

Kingsoft Antivirus oparty został na technologii Cloud (tzw. chmura) co oznacza, że niemal wszystkie jego procesy, zasoby i inne elementy przeniesione są na zewnętrzne serwery. W tym wypadku program antywirusowy zużywa niewielką ilość pamięci i mocy obliczeniowej, powodując wzrost szybkości jego funkcjonowania.

Program umożliwia skanowanie systemu operacyjnego nie tylko korzystając z silnika Cloud Engine (działającego w chmurze), ale również z silnika działającego lokalnie. Oprócz tego znajdziemy w nim jeszcze dwa silniki skanujące – System Repair Engine (silnik naprawczy) i KSC Cloud Heuristic Engine (skanowanie heurystyczne).

Do zabezpieczenia komputera, Kingsoft Antivirus oferuje szereg dostępnych modułów umożliwiających między innymi blokowanie wirusów i innych zagrożeń z Internetu, zabezpieczanie pamięci masowych USB, a także podczas odtwarzania strumieni wideo w trybie online. Warto też wspomnieć o dodatkowym module Anti-Hacker, który sprawdza i wykrywa w systemie luki bezpieczeństwa typu Backdoor, a także chroni komputer przed włamaniami.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

fajny antywirus, szybki, łatwy w obsłudzę
brak
ocena użytkownika

Kingsoft Antivirus 2012. Od konkurencji odróżnia go nowoczesny interfejs oraz lekkość i szybkość działania, dzięki czemu idealnie nadaje się on dla starszych PC oraz laptopów. Kingsoft wykorzystuje chmurę, klasyczny skaner z sygnaturami oraz HIPS, który umożliwia zablokowanie niektórych, niewykrytych wirusów, najczęściej proponując właściwą decyzję "deny". Kingsoft wyposażony został także w ochronę anty-hakerską i USB.

10.01.2016 01:24 | Recenzja do wersji 2012 SP5.7
lekki nie obciąża systemu, fajny interfejs, łatwy w obsłudze
brak
ocena użytkownika

Na pierwszy rzut oka program wygląda świetnie, ładny wygląd,szybkość, wszystkim się zajmie itd.Jak dla mnie. Najlepszy z darmowych programów antywirusowych! Leciutki dla systemu i dobra wykrywalność

09.01.2016 22:38 | Recenzja do wersji 2012 SP5.7
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

  #328 03.12.2015 21:58

@kingsoft! (niezalogowany): Wracam do niego. Avast zamula avg to samo nie ma rozwiązania.

  #327 02.12.2015 22:10

Przetrwałem na nim ponad http://zapodaj.net/79a5e8ccae5b7.jpg.html ale ze względow bezpieczeństwa musiałem zainstalować aktualnego antyvira. :(

szadek28   4 #326 29.10.2015 21:19

@80mentor: Dzięki, sprawdzę.

80mentor   20 #325 29.10.2015 02:32

@szadek28: A tą wersję próbowałeś. Jakby bardziej aktualna od tej powszechnie znanej. No i pro http://www.computerworld.pl/ftp/kingsoft.free.antivirus.html. Jak chcesz to oblukaj.

FreeWare_RK   14 #324 08.10.2015 18:38

@szadek28: No cóż mamy za to Baidu które zrezygnowało z Aviry. A bez Aviry to co? LIPA. Słabo to wygląda. Ludzie piszą, że Avira powodowała masę fałszywek. Ciekawe dlaczego w Kingsoft nie powodowała fałszywek bo ja się nie spotkałem z fałszywym alarmem ani razu. Program miałem podkręcony na maxa i był niesamowicie lekki. Baidu? Hmmm no to nie to samo. Jak się pojawiło to była kupa komentarzy, że to nowy Kingsoft pod inną nazwą. Dupa zbita bo duuuużo gorszy i mniej wydajny. Tu poszli w wodotryski, nie w jakość. Kingsoft potrafił pogodzić elegancki design i świetną skuteczność. Teraz mam SecureAPlus. Program robiony przez ludzi z pasją. Nie jest to wielki gigant, jakaś mała firma która otrzymuje pieniądze dzięki ludziom którzy mogą dowolną ilość wpłacić na ich działalność. Nie wiem nawet czy to nie był projekt z kickstartera bo pachnie mi nim coś.

Pozdrawiam serdecznie!

PS.
Zachęcam do wypróbowania SecureAPlus. Odpowiednio napisałem dość obszerną recenzję pod nim. Polecam FortiClient też.

szadek28   4 #323 08.10.2015 18:32

@FreeWare_RK: W stu procentach się zgadzam, bo tez używałem go przez 1,5 roku, czyli do momentu, jak na przełomie września i października 2014 aktualizacje bazy wirusów były już tylko raz na miesiąc i tak do końca roku, a później... bez komentarza. A szkoda, bo świetny, przejrzysty, lekki z ładnym interfejsem, wydajny i co najważniejsze skuteczny. Pozdrawiam.

FreeWare_RK   14 #322 08.10.2015 18:23

@szadek28: Kurcze bo Kingsofta to zassałem od razu. Czemu? Obejrzałem o nim test na youtube od safegroup.pl i byłem pod wrażeniem. Soft ślicznie wyglądający, nowoczesny, lekki niż wszystko inne i do tego opartu na chmurze i engine Aviry. Sama radość. Świetnie blokujący już w wersji 3.5 bodaj wtedy była ale nie pamiętam dokładnie. Bardzo żałuję, że to padło. To był mój ulubiony soft i muszę przyznać, że bardzo długo miałem w ochronie tylko jego i nic więcej. Nie dopuścił do zasyfienia systemu.

Baidu? No cóż na mnie wrażenia nie zrobiło. Jak się pojawiło a kingsoft zipał jeszcze to już wtedy dzieliła przepaść te programy. Widać chmura Kingsofta była dużo lepsza niż Baidu. Program kingsoft lepiej zoptymalizowany niż Baidu. Z kingsoftem nigdy problemu nie miałem, żadnego! :)

szadek28   4 #321 08.10.2015 17:28

@FreeWare_RK: Masz rację. Według mnie Baidu przejmując (czy jak lepiej brzmi: wykupując) Kingsofta popełnili 2 podstawowe błędy: przestano rozwijać i aktualizować rewelacyjnie spisujący się soft, jakim bez wątpliwości był Kingsoft, a swój antywirus, który nie osiągnął nawet połowy tego (czyt. jakości), co Kingsoft, nie ma już możliwości dogonienia innych darmowych antywirusów, bo informatycy z Baidu nie zarabiają na tym i myślą, że jak podadzą do publicznej informacji, że Baidu jest kontynuacją Kingsofta, to zwykły zjadacz chleba od razu go zainstaluje i nie będzie sprawdzał poziomu ochrony, jaki ten soft prezentuje, czyli mierny. A wystarczyło kontynuować dzieło lepszych od siebie...

FreeWare_RK   14 #320 08.10.2015 13:38

@80mentor: To prawda, trzeba powiadomić o tym Redakcję. BD zgłosiłem jako program nierozwijany. Szkoda, że wychodzi tylko wersja chińska. Przydała by się angielska.

80mentor   20 #319 08.10.2015 04:00

Kingsoft z całym szacunkiem nie był już aktualizowany od ponad 2 lat. Nie wiem czy jest sens jego pobierania. Bo co jest wart antywirus bez aktualnej bazy danych. Myślę że jak ostatnio Bitdefender Free. Ta wersja powinna zniknąć z oferty programów AV na DB.

FreeWare_RK   14 #318 05.10.2015 23:02

@szadek28: Zgadzam się z tym co napisałeś. Był w 2012 i 2013 jednym z najlepszych. Szkoda, że nie jest rozwijana jego anglojęzyczna wersja. Baidu niestety nie zrobił na mnie takiego wrażenia.

szadek28   4 #317 05.10.2015 21:21

@Anonim (niezalogowany): Nie bardzo wiem, o czym ty piszesz, ale chyba nie zrozumiałeś tego, co ja napisałem. Kingsoft był jednym z najlepszych i najlżejszych darmowych antywirusów w 2012 i 2013 roku i nie jest to tylko moja opinia, ale wielu użytkowników tego softu. Jak możesz to wyjaśnij mi tylko twój cytat: "@szadek28: Jak ty do tego doszedłeś.Kingsoft ! Robi wirusy." Hmmm???

FreeWare_RK   14 #316 19.09.2015 17:25

@NorthAngel: Nie ma już silnika Aviry. Szkoda. Ale ustawił bym w powiadomieniach, że by program mnie o wszystkich informował a nie decydował sam. Zdaje mi się, ze była taka opcja. Nie ma Aviry więc obciążenia nie będzie i nie będzie tylu fałszywych alarmów. Był jakiś suwak dotyczący heurystyki chyba i ja bym dał na wysoki. Baidu ma dobry HIPS :). Ponoć na ustawieniach zaproponowanych przez producentów po instalacji, już jest skuteczny :) .

NorthAngel   8 #315 19.09.2015 16:55

@FreeWare_RK: powiedz mi proszę, jakbyś prawidłowo ustawił Baidu, żeby dobrze chronił komputer i nie obciążał komputera ? Pisałeś, że byś pozmieniał w opcjach trochę.

  #314 19.09.2015 10:51

@MrBeckham666: Kingsoft Antyvirus PRO w wersji free,jest lepszy od Baidu

  #313 19.09.2015 10:49

@NorthAngel: Panda Cloud 3.1.0.! posiada 60% to co posiada Kingsoft (Professional)Free Antyvirus.

  #312 08.09.2015 15:46

@szadek28: Jak ty do tego doszedłeś.Kingsoft ! Robi wirusy.Kingsoft jest tylko 80% lepszy od Avasta-2015.Avast nic nie robi i nic nie chroni.Ale ludziom podoba się w nim grafika.Szok

FreeWare_RK   14 #311 25.05.2015 22:16

@NorthAngel: Na początek Panda Free AV jest programem który został zamiennikiem za Pandę Claud AV która nie jest już rozwijana. Teraz darmówka od Pandy to własnie Free AV. Kingsoft nie jest rozwijany i nie wiem czy dostaje jeszcze aktualizacje sygnatur. Rozwijana jest chińska wersja tylko z krzakami. W grę wchodzą softy Baidu i Panda Free AV. Cóż wydaje mi się, że Baidu bez włączonego silnika Aviry i bez podkręcenia ustawień na max będzie lepszym wyborem niż Panda. Ja bym jednak włączył Avirę i pozmieniał w opcjach trochę, choć są userzy którzy tego nie robią, mają na minimum i mówią, że i tak jest w porządku ochrona i bardzo dobry HIPS. Polecam Baidu, czeste aktualizacje, rozwój w dobrą stronę. Panda cięższa jest. Ale już wak wolisz. Oba te softy są bardzo dobre. Jednak nie wiem jak jest z Pandą, czy pobiera cache sygnatur na dysk czy tylko ma samą chmurę, bo jeśli będziesz gdzieś bez dostepu do neta a trzeba będzie zeskanować to może być problem. Baidu pobiera opcjonalną Avirę na dysk więc wrazie braku w danej chwili internetu można przeprowadzić skan.

P.S.
Co do Pandy nie jestem pewny jak jest z jej silnikiem, wprawdzie kiedyś pisał ktoś, że pobiera cache sygnatur na dysk ale głowy sobie odciąć nie dam :P.

NorthAngel   8 #310 29.04.2015 23:13

A co lepsze: panda free antivirus, Panda Cloud Antivirus, czy może baidu antivirus albo Kingsoft Antivirus ? - chodzi mi o lekkość programu i czy działa szybko i nie obciąża zbytnio procesora. I pod względem tym, czy dobrze chroni komputer.

  #309 29.04.2015 14:40

@NorthAngel: A po co ci Kingsoft po polsku , jest tam kila przycisków po angielsku i nawet dziecko da radę. Program bardzo dobry a że nie rozwijany to co ? niech się martwią ci z nowymi systemami bo na win 7 chodzi świetnie. Używam go 2 lata , robię skan innymi programami co 3 miesiące i nic nie znalazły. Kingsoft jak na razie nic mi nie przepuścił. Więc czy może być lepszy program ? wątpię ! to że trochę bajeru dodali do Baidu nie znaczy że jest lepszy.

r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.