Koniec wsparcia dla Windows XP SP2 i Windows Vista RTM

24.03.2010 13:56, Autor: Michał Majchrzycki (mmaj), Kategoria: News
NewsImage

Microsoft zapowiedział, że kończy ze wsparciem dla niektórych wersji systemów Windows XP i Vista. Oznacza to, że firma nie będzie udostępniała już aktualizacji bezpieczeństwa.

Microsoft radzi użytkownikom Windows XP Service Pack 2 (SP2) i Windows Vista RTM przesiąść się na najnowsze wersje systemu. 13 lipca tego roku zakończy się wsparcie dla tych produktów. Użytkownicy Visty w wersji RTM mogą za darmo zainstalować Service Pack 1 i Service Pack 2. Dzięki temu będą mogli dalej korzystać z najnowszych aktualizacji związanych z bezpieczeństwem systemu. Podobnie rzecz ma się z użytkownikami starszej wersji systemu - Windows XP SP2. Mogą oni bezpłatnie pobrać SP3, który nadal wspierany jest przez Microsoft. Nie dotyczy to właścicieli Windows XP SP2 w wersji 64-bitowej - ten produkt będzie obsługiwany jeszcze do 2014 r.

Osoby, które zainteresowane są szerszymi informacjami na temat wsparcia dla poszczególnych wersji systemu Windows mogą odwiedzić poświęconą temu zagadnieniu stronę Microsoftu. Witryna dostępna jest w języku angielskim.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (52)  

Avatar
użytkownik XP (niezalogowany) | 24.03.2010 14:04#1

nie ma problemu, niech Microsoft kupi mi sprzęt to ja kupię OS w wersji 7.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
smaky | 24.03.2010 14:16#2

Microsoft chciałby jak najszybciej zapomnieć o XP, ale wsparcie daje mu jeszcze na cztery lata, to przykład systemu który zaczął żyć niezależnie od jego twórcy.

Avatar
Marcin_kg (niezalogowany) | 24.03.2010 15:00#3

Swoją drogą 13 lat wsparcia dla jednego systemu operacyjnego robi wrażenie i pewnie już się nie powtórzy, bo w najbliższych latach czekają nas premiery różnych mutacji i odmian Visty.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pakeroso | 24.03.2010 15:14#4

@użytkownik XP:
Po co Ci sprzęt, po co Ci 7 ??
Zainstaluj SP3 i wsparcie masz jak wcześniej.

Avatar
Seqel (niezalogowany) | 24.03.2010 15:26#5

XP się teraz trzyma tak samo jak kiedyś W98, jeszcze dużo czasu musi upłynąć,,,

Avatar
Radek USA. (niezalogowany) | 24.03.2010 15:35#6

użytkownik XP. Nie rozumiem cie. Dzis komutery kupuje sie jak skarpetki. Widze po wielu znajomych, jak ma brudna i slabo czytelna klawiature, kupuje nowy komputer. A ty chyba do smierci juz bedziesz mial ten zabytek. Przeciez dzis doszlo do paradoksu. Windows 7 kosztuje Full $399 dolarow, nie myl z OEM. A nowy, dobry komputer w cenie $400-$600 dolarow. Wypasiony zgoda drogi. Ale ten za $400-$600 dolarow jest 100 razy wydajniejszy jak starocie. Co to za pieniadze, by raz, no juz powiedzmy na 2-4 lata kupic nowy.

Avatar
Radek USA. (niezalogowany) | 24.03.2010 15:38#7

uzytkownik XP. Masz taki komputer?, z Polskich Sklepow, Kupno i Sprzedaz uzywanej elektroniki?

http://img194.imageshack.us/img194/7186/polishelectronic.jpg

Avatar
Ekspert (niezalogowany) | 24.03.2010 15:53#8

@YagiS:
i witajcie problemy ze sterownikami, witaj braku porządnych gier i witaj braku wsparcia dla wielu windowsowych aplikacji

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
invader92 | 24.03.2010 15:54#9

Dla osób, które mają poważne problemy z czeytaniem ze zrozumieniem:
XP z SP3 oraz Vista z SP1 lub Sp2 Są nadal wspierane.

NIEwsppieranymi pozostają XP < SP2 oraz czysta Vista, bez Serive packów

Avatar
veramird (niezalogowany) | 24.03.2010 15:58#10

O jak miło jeszcze z 4 lata mój windows posuportują. A do kiedy zamierzają wspierać xp sp3?

Avatar
Radek USA. (niezalogowany) | 24.03.2010 16:06#11

Kij w nery Chinskiemu Administratorowi, ktory nie puszcza moich wpisow. Ale powiem Wam Polaki, wstyd., w XXI wieku, tak narzekac i nie miec kasy na nowy sprzet to glowa boli. Bylem w Polsce 2 lata temu, nowiutkie wypasione komputery leza na polkach z warstwa kurzu, a oblegane sa sklepy z uzywana elektronika. Microsoft idzie do przodu, pozostawiajac biedote w tyle. I tak byc powinno.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
etam | 24.03.2010 16:13#12

@YagiS
Tak czy inaczej: napisałeś to ;)

A poza tym, niech sobie kończą. Mnie to nie dotyczy.

Avatar
micha0034 (niezalogowany) | 24.03.2010 17:01#13

chciałbym żeby microsoft dał xp wieczne wsparcie ale to nie możliwe

Avatar
Ojer (niezalogowany) | 24.03.2010 17:05#14

@invader4:

I należy zaznaczyć, że wsparcie dla XP SP2 (i starszych) oraz Visty RTM zostanie zakończone dopiero w połowie lipca, a nie już teraz. Więc zostały prawie 4 miesiące na zainstalowanie nowych Service Packów.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
hnt | 24.03.2010 18:19#15

Każdy sposób na zachęcenie do instalacji poprawek bezpieczeństwa jest dobry :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djdavemix | 24.03.2010 18:27#16

Utrzymywanie i łatanie starszych systemów to wzrost kosztów - bo nikt nie powie, że ci sami programiści "tworzą" zarówno XP i 7.
Z drugiej zaś strony, czyżby szykowały się zwolnienia? :)
Nic nie trwa przecież wiecznie.
Hmm... więc jeśli Microsoft nie będzie aktualizował XP i gwarantował pomocy technicznej czy w tym przypadku złamie licencję i można go pozwać wówczas do sądu?
Albo równoznaczne to będzie z zrzeknięciem się z praw autorskich i "bezpański" XP przejdzie na licencję np. GNU? :)
To tylko czysto hipotetyczna refleksja :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Fanboj O | 24.03.2010 18:31#17

A ogólnie to o co taka podnieta?

Posiadacz starego sprzętu.
Sentyment przed porzuceniem swego ukochanego sprzętu skazuje go na dosiadanie niesuportowanego XP. I co z tego, że niesuportowany? Nie znacie ludzi już teraz siedzących na XP SPack 0? I co? Coś nie działa?

Posiadacze nowego sprzętu, ze zboczeniem do XP.
Cóż z tego, że sobie zainstalują SP3 i wszystkie kbXXXXXX od czasu SP3? System suportowany, ale coraz częściej olewany przez producentów komputerów i podzespołów do nich. I co im tam po wspieranym XP SP3, jeśli sterownika do dźwiękówki na tureckich stronach muß szukać.

Sytuacja zacznie przypominać tą, z którą mamy do czynienia obecnie z win98. Na starociu może sobie działać i wsparcie M$ do szczęścia niewiele potrzeba. Na nowych maszynkach kłopot zainstalować (USB, SATA, PCIE), ale do nowych są lepsze systemy. I po co bawić się w sentymenty? Że się pierwszy komputer na XP miało, to już do końca życia XP?

Avatar
glx (niezalogowany) | 24.03.2010 18:33#18

Wreście, ile to można wspierać XP SP2 i Vista RTM, dla XP jest SP3, a dla Visty SP2 już, jak można przegapić te Service Packi. Firmy rozumię, ale zwykli użytkownicy to już powinni mieć dawno najnowsze SP. A ten kto korzysta z Visty RTM musi być masichista normalnie, bo różnica RTM a SP2 jest niesamowita.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
command-dos | 24.03.2010 18:36#19

@Radek USA - gratuluję podejścia. Mam nadzieję, że przeżyjesz swoje dzieci, które będą się wychowywać na warzywach z dodatkiem metali ciężkich i innych niezbyt dobrze przyjmowanych przez ludzki organizm związków z Twoich płyt głównych, kart graficznych i procesorów - widzę, że "kupiłeś" pęd m$'tu i dotrzymujesz im konsumpcyjnego tempa. Nie martw się - windows 8 będzie potrzebował 4 rdzeni, przynajmniej 2 kart grafiki połączonych w sli albo crossfire, 4GB na start (w wersji 64 bitowej, a w 128bit 8GB) i 1TB przestrzeni na dysku - już możesz zbierać kasę na sprzęt. Oczywiście stare pamięci będziesz mógł wyrzucić, bo sloty będą nie ddr, a ddrx, itd, itd... W wieku 60 lat będziesz brał leki z matrycy własnego monitora, z którego w ramach recyclingu zostanie zbudowany gustowny stoliczek ;) brawo

Avatar
Radek USA. (niezalogowany) | 24.03.2010 18:51#20

command-dos!.O ile wiem Windows 8, bedzie na plycie blu-ray 50GB, BD-R DL. Dual-Layer. Wiec w Polsce sie go nie zalozy.

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817130051

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djdavemix | 24.03.2010 19:14#21

Systemu jeszcze nie ma a już wiemy,że będzie na Verbatimkach :)
Radzio... mój notek przyjmie i takiego windowsa :) szkoda, że to tylko czytnik blueray.
W Polsce wydadzą na 10 DVD, lub kilkudziesięciu CD, a dla użytkowników "z sentymentem" na dyskietkach. To najmniej istotny problem bo przecież Blueray nie będzie standardem wypierającym całkowicie DVD tylko alternatywą zależną od zapotrzebowania wolnego miejsca na płycie.

Avatar
użytkownik XP (niezalogowany) | 24.03.2010 19:31#22

Radek z USA - chłopie wytłumacz mi po co mi nowy sprzęt do pisania w wordzie, excelu, przeglądania neta, oglądania filmów? Po kiego grzyba, możesz mi to wytłumaczyć? Bo co, jest się komu pokazać, że mam wypasionego kompa z nowym systemem, który jest tak naprawdę przeróbką poprzedniego? Co dwa lata kupujesz nowy komputer???? Co Ty dzieciak jesteś i musisz grać w te g....ne gierki amerykańskie. Dla mnie może być nawet DOS pod warunkiem, że obsłuży poprawnie sprzęt i oprogramowanie. Nie interesują mnie gadżety, wirujące pulpity, wyskakujące przeźroczyste okienka itd. Puki sprzęt działa nie wymienię systemu i oprogramowania, tym bardziej że go kupiłem.

Avatar
leszq. (niezalogowany) | 24.03.2010 19:38#23

djdavemix też się zastanawiam czy Microsoft nie załamie umowy wszakże człowiek płaci za pełnowartościowy produkt itd. może jacyś prawnicy by się wypowiedzieli bo nie po to człowiek placi za system by go teraz zmieniać przez "nie udolność" stworzenia czegoś dobrego...
Radek USA.- nie zapominaj, że mieszkamy w Polsce a tu zarobki są jakie są i proszę nie naśmiewaj się z ludzi, których nie stać na nowy sprzęt(fortuna kołem się toczy i ciebie też to może spotkać).

Avatar
zxt (niezalogowany) | 24.03.2010 19:40#24

@Radek USA.: Po pierwsze w odróżnieniu od Ciebie my żyjemy w Polsce i zarabiamy w PLN, a nie USD, a płacimy za wiele rzeczy w €. Tutaj Windows nie kosztuje 400$, tylko ponad 400€, to, że Ty pewnie zarabiasz 2000$, może 3000$, a u nas średnio zarabiamy 2000PLN (500€, może 600€). Normalne jest tu, że większość osób nie zmienia komputera co 2, tylko co 3-5 lat. Zresztą modernizowanie sprzętu jest ekologiczniejsze niż zmiana na nowy.

P.S. afiszowanie się, "w jakim to ja kraju mieszkam" jest szczytem pychy/zarozumiałości.
Tak mieszkasz w United States of America - jedynym "wolnym kraju" mającym własny obóz koncentracyjny (Guantanamo).
Trolluj tu póki możesz, bo wkrótce USA, wprowadzą cenzurę internetu "z obawy przed atakami terrorystycznymi" ;-)
I będziesz mógł wejść tylko na microsoft.com i podlizywać się Ballmerowi.

Avatar
misiekZ (niezalogowany) | 24.03.2010 19:45#25

@command-dos
[windows 8 będzie potrzebował 4 rdzeni, przynajmniej 2 kart grafiki połączonych w sli albo crossfire, 4GB na start (w wersji 64 bitowej, a w 128bit 8GB) i 1TB przestrzeni na dysku]

Nieprawda.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
zomo_prl | 24.03.2010 20:04#26

@leszq:

"czy Microsoft nie załamie umowy wszakże człowiek płaci za pełnowartościowy produkt itd. może jacyś prawnicy by się wypowiedzieli bo nie po to człowiek placi za system by go teraz zmieniać przez "nie udolność" stworzenia czegoś dobrego..."

żadnej umowy MS nie łamie gdyż udostępnia service packi do Visty RTM i Xp SP2......


-------
osobiście uważam że MS już dawno powinien zakończyć wsparcie dla XP SP2 i Visty RTM....

Avatar
Radek USA. (niezalogowany) | 24.03.2010 20:19#27

leszq. Zrozum ze swiat idzie caly czas do przodu. Zadna Firma czy Corporacja nie powinna sie ogladac w tyl. Jak mnie nie stac na Mercedesa, to sie nie smieje ze Nowy jest zly, bo ma ulepszona polke na rekawiczki, a to to samo co stary, i nikt nie narzeka ze nie ma juz czesci do starego. Po za tym, ze w Polsce jest drogo, to tylko Wasza wina, bo sami sie na wzajem w sklepach okradacie. Macie ceny wziete z ksiezyca, i czas z tym juz skonczyc. !!!.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djdavemix | 24.03.2010 20:26#28

zomo_prl nie mówimy tutaj do końca o czasie teraźniejszym. Jest sporo użytkowników, którzy nie przewidują zmian komputera, systemu w najbliższych latach i mają do tego prawo - nawet jeśli systemy te w żaden już sposób nie będą wspierane. Znaczy to też, że będą wycofane ze sprzedaży. Ciekaw jestem jak będzie z rejestracją online.
Zawiedzeni mogą być użytkownicy netboków, na których dominuje XP. Nie dość, że te miniaturki to niewypał (wg rankingów) to jeszcze system, którego upadek bliski. I jak tu ich pocieszyć?
:D

Avatar
esu (niezalogowany) | 24.03.2010 20:48#29

Ta firma schodzi na psy. Zresztą nigdy nie była w czołówce przyjaznych klientowi. Ilu ludzi nadal używa XP 90%? 80%? A to i tak tylko dzięki utrudnieniom jakie Microsoft serwuje chcącym nabyć XP. Pewnie Win7 (czyli Vista 2) jest jeszcze bardziej zorany polityka traktowania użytkownika jako totalnego debila bez możliwości wykorzystania swojej wiedzy. XP poprawkami też mi już zepsuli. Kiedyś mogłem do analiz danych genomowych zapuszczać ok. 90 procesów w perlu a teraz ? Szkoda gadać. Żeby chociaż system pytał czy chcę tyle procesów, ale ten gniot samowolnie to ogranicza. Oczywiście możliwość zgłoszenia problemu albo zerowa, albo tak skomplikowana jakimiś formularzami i gmatwaniną linków, że się odechciewa.

Avatar
re (niezalogowany) | 24.03.2010 21:17#30

@esu To zmień system na taki, który Cię nie ogranicza... Ja kontroluję OS a nie on mnie...

Powodzenia dzieci M$ tkwijcie we własnym bagienku, gdy za murami jest oaza... Nie ma ta jak fanatyzm "M$ ueber alles"

Avatar
teranus (niezalogowany) | 24.03.2010 21:31#31

ale w głowie mi się nie mieści, żeby system zajmował 14 GB miejsca czy więcej....Po co???Wodotryski, przezroczysta skórka?? Dla mnie system ma mało RAMU żreć bo odpalam dużo aplikacji. A XP zajmuje po instalce 2GB i zassysa 200 MB RAM'u i co??? Na moim sprzecie 7 nie pójdzie a nie będę inwestował 200 zł w RAM do lapka tylko po to by wgrać nowszy system(nie wiadomo czy by poszedł :) ) A nowego lapka mnie nie stać narazie. Bardziej zaawansowani komputerowo i doświadczeni użytkownicy i tak sobie na XP poradzą jeszcze przez ładne 2-3 lata :)

Avatar
rames (niezalogowany) | 24.03.2010 22:28#32

I tak zmienicie, jak tylko nowe gry będą tego wymagały :) a wtedy docenicie stabilność serwerowego kernela (...tak serwerowego a nie kolejnej visty jak to niektórzy znafcy mówią )

Avatar
gory (niezalogowany) | 24.03.2010 22:36#33

okej... zalecają przesiąść się na coś nowszego... to przerzucę się na Linuxa, np. Ubuntu....

Avatar
Qwerty1988 (niezalogowany) | 24.03.2010 22:48#34

bez sensu

jak dalej tak pójdzie przechodzę na stałe na Linuksa!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
lifer010 | 25.03.2010 6:52#35

Wielki komentatorski szum nie na temat. Za service packi się nie płaci i naprawdę bardzo rzadko się zdarza żeby użytkownicy nie mieli możliwości zainstalowania SP. O co robicie taki szum? Kto używa systemu bez najnowszych aktualizacji?

Avatar
marcinek_ (niezalogowany) | 25.03.2010 7:03#36

Ale absurd! Service Pack powinien być jedynie kumulacją poprawek, tak aby łatwo to można było ściągnąć i zainstalować offline(najlepiej systematycznie co kilka miesięcy, np.: pół roku). A tym czasem Microsoft traktuje to jako podarunek od Boga. Brakuje tylko święta międzynarodowego z tej okazji i może religijnego. Dodatkowo po zainstalowaniu tych kilku poprawek, system zmienia swój status. To już nie jest dziadowski XP_SP2, który jest passé i już go nie wspieramy tylko super-hiper XP_SP3!! Co by było gdyby twórcy linuksa tak robili (np):
"Panowie! Nie wspieramy od dziś Ubuntu z Gnome 2.26, tylko z nowszymi wersjami Gnoma. To samo dotyczy jądra: jeżeli ktoś ma wersję =/poniżej 2.6.30 to nie wspieramy systemu. Poniżej lista wersji wszystkich plików w sytemie. Jeżeli ktoś ma te pliki w starszych wersjach to nie wspieramy całego sytemu i już!"


" leszq" i "djdavemix" :
W Polsce, zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej za wady produktu odpowiada Sprzedawca a nie Producent! CHYBA, że Producent wystawi DODATKOWĄ gwarancję, która działa zamiennie z ustawą (konsument decyduje z której skorzystać), a tutaj Micro-soft wyraźnie zaznacza, że nie odpowiada za wady. I w Polsce ma niestety rację. Natomiast Sprzedawca za nie odpowiada ale tylko za te, które pojawiły się od momentu zakupu.

Avatar
JACKI (niezalogowany) | 25.03.2010 8:01#37

ZA VISTĘ MICROSOFT POWINIEN SIĘ WSTYDZIĆ ODDAĆ PIENIĄDZE I PRZEPROSIĆ.TEN SYSTEM NIE NADAJE SIĘ NAWET DO
***** A ONI ZA TO CHCĄ PIENIĄDZE

Avatar
Malkontent123 (niezalogowany) | 25.03.2010 9:10#38

Ciekaw jestem czy kupiles Viste i tak narzekasz. Czy moze kierujesz sie moda na bluzganie Visty.

Win 7 kupowalem za ~80 EUR wiec nie wiem skad ta cena 400 EUR. I to wersje pudelkowa a nie OEM. Jesli system (stary !) jest za drogi trzeba bylo Windows 7 kupic.

Nie placzcie, ze duzo ramu zre. Za 170 PLN kupicie dodatkowe 2 gb ramu i bedzie po sprawie.

JACKI: Nikt Cie nie zmusza do kupowania tego produktu. Mozesz sobie linuxa zainstalowac jak tak bardzo Cie boli Vista. Zawsze bylem zwolennikem przechodzenia na alternatywne wersje oprogramowania o ile nie chcialem/nie moglem placic za komercyjne.

Avatar
Johny Mnemonic (niezalogowany) | 25.03.2010 9:22#39

@Radek USA
Tylko pokaż mi tu postęp,moc zabierają coraz bardziej rozbudowane programy mające mieć 500 wodotrysków,nawet rozwój gier ostatnio stanął,najnowsze wynalazki AMD i Intela wykorzysta tylko użytkownik zawodowo obrabiający grafikę 3D,czy video,albo tworzący muzykę,będzie tak,że kolejne systemy nie będą wnosić nic nowego,co dwa lata wychodzący Windows to też upadek,wiadomo,że system operacyjny musi być dopracowany i posiadać sterowniki,producenci nie zdążą nawet przetestować dobrze sterowników pod kontem systemu,a już wyjdzie nowa wersja,ci co narzekają na Linuxa powinni wiedzieć,że to samo będzie z Windowsem,bo nowy system oznacza wymiany jądra,od którego zależne jest działanie sterowników

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
fenixproductions | 25.03.2010 9:49#40

@teranus
"ale w głowie mi się nie mieści, żeby system zajmował 14 GB miejsca czy więcej....Po co???"

A o sterownikach kolega słyszał? Windows to nie Mac i musi obsłużyć multum kombinacji sprzętowych.

Avatar
Hose Patricio (niezalogowany) | 25.03.2010 10:03#41

Ojej jak XP jest już nie wspierany to trzeba kupić 7, już zamówiłem wersje ultimate box :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
remi080 | 25.03.2010 13:55#42

przed 2014 nie zrezygnuje z XP nie ma mowy

Avatar
Malkontent123 (niezalogowany) | 25.03.2010 14:47#43

Popracuj troche z Windows 7 to rzucisz w kat XP i bedziesz sie dziwil jak moglem na tym siedziec :).

Avatar
Jarqus (niezalogowany) | 25.03.2010 16:17#44

Czym przewyższa vista, lub w7 xp-ka w domowych zastosowaniach ?? Divx, www, pop3. czy ktoś potrafi odpowiedzieć ??

Avatar
piotruch (niezalogowany) | 25.03.2010 21:07#45

co z tego że się przesiądę na win7 - "wspierany system"? Popracowałem trochę na win7 i to właśnie ten system rzuciłem w kąt. Do domowych zastosowań nie ma nic więcej ciekawego niż winxp, a są problemy ze sterownikami urządzeń. Nie mam aż tak starego sprzętu a jednak win7 ma problemy pociągnąć niektóre moje urządzenia bo brakuje sterowników. W życiu dla win7 nie wymienie sprzętu byle się nacieszyć np pięknym wyglądem, gdzie na moje nie jest aż taki piękny a wręcz te wszystkie badziewia dodatkowe zaśmiecają mi pulpit, ja mam xp sp3, i uważam że jest o wiele lepszy, szybszy, bardziej czytelny, wyglądem jest ustawiony jak win98, bez żadnych bajerów, ale za to nie jest konfliktowy, chodzi jak burza, wszystko na nim działa, nie potrzebuję nic więcej, nie ściągam nawet żadnych aktualizacji, bo skoro wszysko mi działa jak powinno to po co mam je ściągać (choć nie mówię że to dobre rozwiązanie), a jest wystarczająco bezpieczny. Nic mi nie przypasiło w win7. Chyba, tylko dla satysfakcji komuś powiedzieć: "a ja mam siódemkę". Choć nie twierdzę, że kiedyś się nie przesiądę na siódemkę, narazie mi wystarczy to co mam.

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 25.03.2010 21:59#46

@ command-dos

POPIERAM !!!

nakręca nas marketing!! śmiem przypuszczać, że zwykli ludzie już dawno nie potrzebuja wzrostu wydajności kompów

Avatar
Qracz (niezalogowany) | 26.03.2010 7:16#47

Oczywiście wsparcie dotyczy wersji box a nie oem. Ot taka mała różnica:).

Avatar
Qracz (niezalogowany) | 26.03.2010 7:18#48

Oj Chyba coś pomieszałem :D. Sory mój błąd.

Avatar
Luki090 (niezalogowany) | 26.03.2010 7:22#49

@remi080

Zgadzam się z Tobą ja tak samo przed 2014 nie zrezygnuje z XP choćby nie wiem co.

Avatar
legalpitrat (niezalogowany) | 26.03.2010 9:54#50

Koniec oficjalnego wsparcia wersji systemu to początek legalności pirata. Wszystko zgodnie z prawem.

Avatar
miro z florydy (niezalogowany) | 26.03.2010 11:08#51

No proszę, a tak ludzie narzekają na bezrobocie, a tu ilu bogaczy widzę, są tacy co nawet zmieniają komputery "jak skarpetki".
No tak, Tatuś zapłaci to można...

Avatar
Windaaaaaaaaaaaaaa (niezalogowany) | 23.11.2010 16:59#52

Ja sie przesiadłem nna win 7 i za nic nie wrociłbym do xp. Pozatym ludzie psioczą na viste. A według mnie po dobrym skonfigurowaniu jest dalece lepsza od win xp. Jak wam tak przeszkadza pamięciożerność to wróćcie na dos. Wchodzi na dyskietke.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av