r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

LinkedIn ma 150 milionów użytkowników

Strona główna Aktualności

Zazwyczaj piszemy o kamieniach milowych osiągniętych przez Facebooka albo o tym, że goni go Google+. To jednak nie jedyne serwisy społecznościowe warte obserwowania. LinkedIn poinformował, że serwis właśnie przeskoczył symboliczną poprzeczkę 150 milionów użytkowników.

LinkedIn jest nieco odmiennym od pozostałych portalem. Podczas gdy Facebook jest typowo towarzysko-rozrywkowy, a Google+ jest mocno zintegrowany z całą resztą usług zaprojektowanych w Mountain View, LinkedIn kojarzy się raczej z tworzeniem profilu zawodowego. Tym bardziej cieszy fakt, że od listopada zeszłego roku serwis zyskał ponad 20 milionów nowych użytkowników, co pozwoliło mu osiągnąć pułap 150 milionów użytkowników.

LinkedIn to nie tylko stabilnie rozwijający się specyficzny serwis społecznościowy, to również jedna z solidniejszych i lepiej ocenianych przez analityków giełdowych firm. LinkedIn ogłosił również wyniki finansowe za ostatni kwartał 2011 roku fiskalnego i za cały rok, podczas którego znów trochę, ale nie za dużo, przerósł oczekiwania analityków. LinkedIn miał przychód wysokości 522 miliony dolarów w ciągu roku, co daje 115% wzrost względem fiskalnego roku 2010. Jak zwykle, najwięcej LinkedIn zyskał na rozwiązaniach pomagających firmom znaleźć pracowników.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.