r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Menadżer Serwisu 20160615

Strona główna Windows Firma Programy do obsługi serwisu
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

Menadżer Serwisu to program przeznaczony dla firm zajmujących się sprzedażą i serwisem kserokopiarek oraz innych urządzeń biurowych.

Galeria programu

Pozwala na prowadzenia bazy klientów, posiadanych przez nich urządzeń oraz wykonywanych usług. Umożliwia planowanie pracy na bliższe i dalsze okresy przez systematyczne zapisywanie terminów następnych planowanych wizyt serwisowych oraz ewidencjonowanie już zgłoszonych serwisów. Raportuje wykonane usługi, historię pracy urządzenia oraz całego serwisu.

Jak informuje autor, prace nad programem prowadzone były we współpracy z istniejącymi serwisami, co pozwoliło podnieść jego funkcjonalność nie tworząc jednocześnie narzędzi, które nie byłyby używane, lub byłyby używane bardzo rzadko.

© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

Zaloguj się, aby dodać swoją recenzję!
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
rogozikjanusz   3 #14 13.06.2016 13:37

fajny program

darek719   38 #13 30.10.2015 21:50

całkiem dobry program. możliwość prowadzenia bazy dla klientów, produktów i usług, dużo danych w jednym miejscu.

Autor edytował komentarz.
  #12 05.08.2015 23:17

@Pawlik Sebastian (niezalogowany): Panie Sebastianie, chyba nie do końca wie Pan o czym pisze, bo przedstawiona tu wersja to Menadżer Serwisu KSERO, w którym nie ma opisanych przez Pana funkcji. W ogóle mam wrażenie, że jeśli Pan testował ten program to bardzo pobieżnie. Z tego co Pan pisze to pracował (pracuje) Pan na wersji Menadżer Serwisu MULTI, a w niej:
- da się wyszukać urządzenie po marce, modelu, częsci numeru seryjnego, kliencie, numerze ewidencyjnym (rejestracyjnym) zarówno w bazie urządzeń jak i w zleceniach,
- na wydruku w zależności od branży (rozumiem, że chodzi Panu o RTV/AGD) widnieje dla jakiego rodzaju urządzenia jest to zlecenie, widnieją wszystkie niezbędne dane urządzenia,
- zlecenia jak i faktury sprzedaży czy zakupy przeglądamy miesiącami bo to jest wygodne, wyszukanie zlecenia po numerze przełącza miesiąc na właściwy, przełączenie miesiąca jest to jeden klik myszką, trudno o prostsze rozwiązanie, a jeśli i to Panu nie pasuje, to może Pan wyświetlić wszystkie miesiące na raz,
- co za powyższym idzie żadne zlecenia nie znikają! Żade dane nie znikają same chyba, że je Pan usunie.

Jeśli znalazł Pan jakieś błędy to prosze o kontakt, wszelkie błędy są usuwane, a program ciągle się rozwija, o czym można się przekonać na stronie programu i opisach zmian. A co do poważnych firm, to wielu uzytkowników mogło by się na Pana obrazić, iż uważa Pan ich firmy za "niepoważne".

  #11 18.09.2014 09:25

Program nieprzystosowany dla serwisów jakichkolwiek, Strasznie dużo błędów, Baza sprzętów - nie da sie wyszukać po sprzęcie.
Brak możliwości zmiany cokolwiek w wydrukach - tak jak ktoś wymyślił tak ma być i już...
Na wydruku mnóstwo nie potrzebnych rzeczy ale Brak najważniejszego jaki to sprzęt ---- czy Telewizor czy Wieża czy DVD jak ktoś naprawia tylko DVD to polecam ale jak ktoś ma więcej niż 10urzadzeń na serwisie to DRAMAT.
po miesiącu znikają wszystkie zlecenia i zaczyna sie od nowa. Chcąc wrócić do zlecenia z zeszłego miesiąca trzeba zmieniać okres rozliczeniowy (beznadzieja). Dlatego twórcy chwalą się że działa szybko... ALE NIE WYGODNIE DLA UŻYTKOWNIKA.
oczywiście za dożo nie potrzebnych rzeczy których sie nie używa i nie da się wyłączyć. zabierają czas i nic z tego nie ma.
Wygląda tak jak by nikt go wcześniej nie używał w poważnej firmie. błędów programowych mnóstwo...
nawet po pół roku pracuje się źle:( a po takim czasie nawet do złego się człowiek przyzwyczaja - a tu NIE.

Pozdrawiam

  #10 20.12.2013 22:39

@ison: U Nas w firmie uzywamy programu firmy RETEK Serwisant, jesteśmy z niego bardzo zadowoleni mamy praktycznie wszystko to co chcemy w jednym miejscu. W ogóle w tym programie bardzo fajny jest moduł powiadomień o zbliżających się serwisach, przeglądach. Właśnie przypomniała mi się stronka producenta http://www.serwisant.retek.pl

  #9 18.12.2013 08:30

@ison: Proponuję przetestować bratni program Menadżer Serwisu Multi. Jest to wersja wielobranżowa, również ze wskazaniem na Klimatyzacje. Można choćby zapisać informacje typowe dla urządzeń klimatyzacyjnych jak rodzaj czynnika, długość linii, czy ilość jednostek wewnętrznych dołączonych do zewnętrznej. Program dostępny na stronie programu.

  #8 18.12.2013 08:27

@monitor24: Program mógł działać wolno do 2009 roku, kiedy był na bazie Paradox i danych było naprawdę dużo. Od 2010 jest to już baza SQLowa i nie można porównywać szybkości działania, to są dwa różne światy.

ison   1 #7 21.11.2013 15:29

Drodzy Państwo,
Program jest zapewne ciekawy ale nie nadaje się do branży "Klimatyzacja i chłodnictwo".
Szukam jakiegoś dobrego programu do obsługi serwisu z wyżej wymienionej branży.
Byłbym wdzięczny za ciekawą propozycję.
Pozdrawiam,

Autor edytował komentarz.
monitor24   1 #6 20.02.2013 10:26

Korzystaliśmy z tego programu kiedyś. Przy dużej bazie danych program się rozjechał - straciliśmy wszystko ... Poza tym działał przeraźliwie wolno. Generalnie - nie polecam, są już na rynku lepsze rozwiązania.

  #5 15.08.2011 21:24

Korzystałam z poprzedniej wersji i byłam bardzo zadowolona - dość szybki, prosty w obsłudze. Raz miałam problem, ale dzięki błyskawicznej reakcji producenta, natychmiast został rozwiązany. Brakowało mi możliwości pracy zdalnej i... proszę bardzo: oto jest! Dzięki temu nawet w podróży, przez internet mogę sprawdzić ostatnie zlecenia i wszystkie inne zdarzenia. Mam pełną kontrolę nad firmą. Z czystym sumieniem polecam

Komentarze do poprzednich wersji

  #4 06.04.2011 22:05

Używamy tego softu już piąty rok, mamy dużo maszyn w serwisie i program sprawdza się dobrze. Chodzi szybko, nawet zdalnie. Dobry kontakt z autorem, elastyczne podejście do naszych potrzeb, co jakiś czas aktualizacje. Generalnie polecam.

  #3 20.04.2010 21:26

czasami wystarczy przeczytać komunikat wyświetlony przez program i nie potrzeba licencji, że o instrukcji już nie wspomnę...

  #2 05.11.2008 01:22

po instalacji program żąda licencji
a po co mi licencja skoro instaluje w celach testowych ?! i skąd ją wziąć JA CHCE DEMO

  #1 14.10.2006 08:37

Po instalacji pod winXP obraz 'miga' - nic nie mozna z zym zrobić. Spróbuję ponownie.

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.