r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft podpisał umowę reklamową z Digg

Strona główna Aktualności

Po umowie zawartej rok temu przez Microsoft z serwisem Facebook teraz przyszedł czas na kolejny krok korporacji w kierunku umocnienia swojej pozycji na rynku reklam on-line. Wtedy porozumienie dotyczyło zobowiązania Microsoft do zarządzania sprzedażą reklam w witrynie, teraz podobna współpraca została nawiązania z bardzo znanym serwisem Digg.

Niewiele szczegółów umowy zostało ujawnionych, ale sam założyciel Digg Kevin Rose mówi, że warunki współpracy są bardzo podobne do tych z serwisu Facebook. Oznacza to, że obsługę reklam w serwisie przejmie na wyłączność Microsoft i jego platforma AdCenter. Umowa została podpisana na trzy lata.

AdCenter działa podobnie do konkurencyjnego AdWords należącego do Google, głównego rywala Microsoft w pojedynku o rynek reklam on-line. Jak na razie Google ma znaczną przewagę. Microsoft zapewne musiał zagwarantować serwisowi Digg pewien stały przychód, przez co można spodziewać się początkowej straty na tej inwestycji. Jest to jednak jedyna metoda na doścignięcie Google.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.