r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoft traci w oczach klientów biznesowych

Strona główna Aktualności

Firma CoreBrand opublikowała najnowszy raport z badania reputacji 100 czołowych marek najważniejszych światowych korporacji. Największy spadek w tym swoistym rankingu odnotował Microsoft.

Jeszcze w 1996 roku Microsoft zajmował pierwszą pozycję w tym rankingu. Z biegiem czasu pozycja ta jednak spadała - w roku 2004 producent zajmował już tylko 12 miejsce, a w 2006 - 38. W badaniu za 2007 rok Microsoft osiągnął dopiero 59 lokatę przy największym spadku (o 21 pozycji) wśród wszystkich marek objętych badaniem. Ranking powstał na podstawie 12 tys. ankiet telefonicznych przeprowadzonych wśród pracowników decyzyjnych reprezentujących największe przedsiębiorstwa działające na terenie Stanów Zjednoczonych.

Wśród potentatów branży IT, najwyższe, 18 miejsce zajmuje IBM (spadek o 2 pozycje). Największy wzrost udało się osiągnąć Toshibie (awans z 81 na 71 pozycję).

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.