r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Microsoftu patent na tanie posiłki

Strona główna Aktualności
Pisaliśmy niedawno

o najnowszej kampanii Browser for the Better, w ramach której Microsoft za każde ściągnięcie przeglądarki Internet Explorer 8 przekaże organizacji Feeding America... no właśnie, cytując - "osiem posiłków". Tyle przynajmniej przeczytać można na stronie domowej akcji, wyróżnioną kolorem i pogrubieniem czcionką.

Cel szczytny, jednak jak zauważył właśnie TechCrunch, wczytując się w drobny druk poniżej, jeśli przeliczyć tą zapowiedź na dolary, wyjdzie 1,15 USD za każde pobranie. Jeśli podzielić to na osiem okaże się, że Microsoft znalazł cudowny sposób, by zapewnić posiłek za czternaście centów (0,14 USD) - co od razu naturalnie wzbudziło kontrowersje.

Sprawa byłaby całkowicie uczciwa, gdyby przedstawić ją na zasadzie przekazania pieniędzy na szczytny cel za każde pobranie przeglądarki. Marketingowe rozpędzenie i związanie jak największej liczby elementów akcji Browser for the Better z cyfrą osiem doprowadziło jednak do pewnego niesmaku, użytkownicy IE zachodzą bowiem teraz w głowę, jak można nakarmić kogoś za 14 centów - nie w kraju trzeciego świata, tylko w Ameryce... a jeśli te kalkulacje są prawdziwe, ile ludzi można by nakarmić w takich cenach za 80 mln USD wydane na promocję Binga.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.