r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nowa wersja recentCRM

Strona główna Aktualności

Firma Connect Distribution wprowadziła do sprzedaży nową wersję recentCRM 4.0 - systemu do zarządzania kontaktami z klientami (CRM).

Wersja 4.0 niesie za sobą szereg większych i mniejszych nowości. Wśród nich znajdziemy m.in. nowy Schowek umożliwiający przechowywanie wybranych (np. w wyniku filtrowania) klientów i wykonywanie na nich różnych operacji (np. dodanie notatki czy zadania, przypisanie słowa kluczowego), co znacznie upraszcza pracę na danych wielu klientów jednocześnie. Zawartość schowka przechowywana jest w bazie danych co powoduje, że po wyłączeniu programu informacja nie zostanie zagubiona. Oprócz tego w wersji 4.0 znacznie rozbudowane zostało wyszukiwanie i filtrowanie, system posiada też rozbudowany moduł obsługi etykiet adresowych i przebudowany moduł administracji. Najnowsza wersja może pracować także pod kontrolą serwera bazodanowego Microsoft SQL Server 2005 (w tym bezpłatnej wersji Express).

recentCRM to, jak deklaruje producent, najpopularniejszy na polskim rynku system do zarządzania kontaktami z klientami (CRM) przeznaczonego dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwiązanie to ma za zadanie automatyzować proces zarządzania kontaktami oraz przyczyniać się do wzrostu zadowolenia klientów. System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami z klientem w kilku podstawowych obszarach: zarządzanie kontaktami i informacjami o klientach, zarządzanie czasem oraz jego planowanie, zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży, planowanie oraz zlecanie zadań, integracja z innymi aplikacjami i danymi zewnętrznymi, analiza danych i raportowanie, dzielenie się wiedzą i informacjami o kliencie. Aplikacja oferuje możliwość raportowania i analizy wszelkich danych zgromadzonych w systemie przy pomocy zintegrowanych modułów analityczno-raportujących firmy Crystal Decisions.

recentCRM jest obecny na naszym rynku od ponad 4 lat i jest aktualnie używany przez około 1,5 tysiąca firm. Rozwiązanie to zdobyło już szereg wyróżnień m.in. ostatnio Medal Europejski 2006 przyznany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club.

Ceny na nowego recentCRM 4.0 przedstawiają się następująco: edycja jednostanowiskowa Personal Edition to koszt równowartość 99 euro netto za nową licencję i 69 euro netto za uaktalnienie, edycja sieciowa Small Office (od 2 do 8 użytkowników) kosztuje odpowiednio 95 i 59 euro netto za każde stanowisko, a cennik przeznaczonej dla dużych firm edycji Enterprise zaczyna się od odpowiednio 90 i 49 euro netto za stanowisko.

Wersję demonstracyjną recentCRM 4.0 można pobrać w dziale PROGRAMY -> Firma -> Zarządzanie relacjami z klientami CRM

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.