r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nowe logo Nowego Jorku zagrożeniem dla Apple?

Strona główna Aktualności

Wprowadzone przez Nowy Jork, logo reprezentujące nową kampanię ekologiczną greeNYC, spotkało się z krytyką przedstawicieli Apple.

Apple twierdzi bowiem, że nowe logo Nowego Jorku, umieszczane w takich miejscach jak przystanki autobusowe, taksówki o napędzie hybrydowym, czy torby na zakupy, nie różni się niczym szczególnym od jego obecnego loga. Przedstawiciele posądzają także władze miasta o umyślne wprowadzanie mieszkańców w błąd oraz szarganie, zyskanej poprzez swoje produkty i usługi, marki. Władze Nowego Jorku twierdzą natomiast, że zażalenia Apple są bezpodstawne i korporacja żąda zbyt dużej ochrony swojego logo. Rzeczniczka miasta dodaje również, iż nazwa "Big Apple" nie jest skierowana w stronę Apple, gdyż pochodzi od nazwy potocznej miasta. Warto przy tym zauważyć, że miasto nigdy nie zarejestrowało znaku "Big Apple" jako znaku towarowego, nie można wykluczyć jednak, że tak się niebawem stanie.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.