r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Nowy sposób na reklamę...

Strona główna Aktualności

Ta informacja raczej nie ucieszy Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych.

Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30 klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial "ważą" nie więcej niż 2MB i wykorzystują Microsoft Windows Media 9. Płynne odtwarzanie przy wolnym łączu jest możliwe dzięki specjalnej technologii buforowania danych. Już rozpoczęto testy nowych reklam na 15 witrynach internetowych, m.in. stronach MSN, ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni. Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego medium dla reklamodawców, którzy za Video Commercial będą gotowi zapłacić wielokrotnie więcej, niż za np. pop-upy. Tym samym serwisy zarobią na swoje utrzymanie mniejszą liczbą reklam. Pozostaje pytanie, czy Internauci po prostu nie będą zamykać stron, które przywitają ich tak uciążliwym pokazem. Jednak twórcy Video Commercial liczą, że użytkownicy Internetu przyzwyczają się do nowego formatu i zaakceptują go tak, jak zaakceptowali zwykłe reklamy telewizyjne.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.